| | 
21-01-08, 23:44
| | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007
| | Citaat:
Origineel gepost door *Zippie* nu nog jeetje haha..
ik eet nu kwark met siroop er door. | Ook lekker. Ik ga definitief niet, het waait heel hard, het regent, ik ben een slappeling wat dat betreft en ik heb gisteren en eergisteren ook al gelopen.
| 
22-01-08, 06:42
|  | Super Moderator | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie
| | |
weightgainer met whey en melk ...
| 
22-01-08, 12:31
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Rotterdam
| | Citaat:
Origineel gepost door PeterE Ook lekker. Ik ga definitief niet, het waait heel hard, het regent, ik ben een slappeling wat dat betreft en ik heb gisteren en eergisteren ook al gelopen. | Ja als nou op normale tijden gaat hardlopen oke
22-01-08, 12:32
| |
net broodje kaas, croisantje honing, 3 gekookte eitjes 250ml melk.
was een soort kleine pauze.
zometeen dikke brinta shake a la Zippie
26-01-08, 15:06
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: niet op DBB
| |
2 boterhammen met choco , kben in de week een pot pindakaas gaan kopen , wat vinden jullie daar zo lekker aan ? in nederland en amerika word dat keiveel gegeten maar ik vind daar niks goed aan ? proeft wat naar pinda maar voor de rest is er te weinig smaak,geef mij maar choco  mss hangt het ook van het merk af ? niet dat ik het slecht vind hoor , maar lekker toch ook niet ...
| 
26-01-08, 15:08
| | Senior Member | | Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Belgium
| | Citaat:
Origineel gepost door PeterE Ook lekker. Ik ga definitief niet, het waait heel hard, het regent, ik ben een slappeling wat dat betreft en ik heb gisteren en eergisteren ook al gelopen. | train altijd in een sportzaal heb dus nooit last van het weer
probeer 3x per week te trainen | 
26-01-08, 15:10
| | Citaat:
Origineel gepost door MHR team 2 boterhammen met choco , kben in de week een pot pindakaas gaan kopen , wat vinden jullie daar zo lekker aan ? in nederland en amerika word dat keiveel gegeten maar ik vind daar niks goed aan ? proeft wat naar pinda maar voor de rest is er te weinig smaak,geef mij maar choco  mss hangt het ook van het merk af ? niet dat ik het slecht vind hoor , maar lekker toch ook niet ... | en dat zegt de gene met in ze handtekening:....Nothing but a peanut
26-01-08, 15:14
| | Senior Member | | Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Belgium
| |
yepp | 
26-01-08, 15:29
| | Citaat:
Origineel gepost door *Zippie* en dat zegt de gene met in ze handtekening:....Nothing but a peanut  | hehe thats the coleman in me thats speaking ! | 
26-01-08, 15:42
| | |
ben nu bezig met 60 gr rijst 100 gr annanas 100 gr zoetzure saus (lekker makertje) blikje tonijn
| 
26-01-08, 18:12
| | |
jammie jammie
26-01-08, 18:16
| |
net pizza besteld | 
26-01-08, 18:31
| |
ook jammie jammie
heb ik gister op!!
26-01-08, 18:36
| | |
net gebakken aardappeltjes sla en een grote kalfsbiefstuk
| 
26-01-08, 20:17
| | |
mmmm de pizza was lekker !!!!
2 stukken alsace
2 stukken super supreme
1 stuk bbq chicken (allen cheezy crust)
en nog 2 lookbroodjes
mmmm lekker
|  | | | Topic Opties | Zoek in Topic | | | | | Weergave Modus | Lineare Modus |
Post Regels
| You may not post new threads You may not post replies You may not post attachments You may not edit your posts HTML code staat Uit | | | | | Welkom! | Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord | |