Citaat:
Origineel gepost door Jopske Onderbouwing is dat ik het betere oefeningen vind qua aanspreking van de spieren. Waarom squat erin zou moeten als mogelijk weet jij ook wel, en ik kan echt geen reden te bedenken om peckdeck erin te doen bij dat schema.
onderbouw anders waarrom dit onzin is wat ik zeg, wat overigens puur is wat ik vind dus het kan best zijn dat jij een andere mening hebt. Maar dat maakt wat ik neerzet niet meteen onzin  |
Je zet er een statement neer, mag je er best een onderbouwing bijzetten. Natuurlijk is het gewoon jouw mening, en mijn mening is dat die onzin is ^^.
Squat is een superoefening, bijna onvervangbaar zelfs. Bijna, dus niet helemaal. De spieren worden voldoende aangesproken in dit schema. Naast dat is dit schema gemaakt op voorkant/achterkant.
Rows zitten gewoon er in, een van de vele variaties. BOR is niet de enige row die er bestaat

. Zelfde met chinnen, pulldown is een vervangende oefening ervoor. En ook hetzelfde met mil press/front press.
En dippen is niet DE basisoefening voor de triceps, dat is werkelijk nergens op gebaseerd

. onderbouwing van deze is neem ik aan niet nodig

. Pecdeck is een goede oefening, flyes en BP zijn niet de enige oefeningen he

.
zo, heb je weer wat geleerd