| | 
23-01-08, 20:37
|  | Super Moderator | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie
| | | hmmm tweede kroontje is ook wel leuk .... | 
23-01-08, 21:39
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: België
| | | Karma punten zijn hier meer power waard dan op dbb.
23-01-08, 22:10
| | | hahaha dat is ook wel weer zo hehehe zal ik mijn kroontje dan ook maar hier laten zetten | 
24-01-08, 13:25
| | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007
| | Citaat:
Origineel gepost door jacky den bels nee dus is niet fanatiek meer ook al zeggen we dat het wat kan worden ....is jammer maar helaas | Dat is dan echt jammer. Maar de vooruitgang die ze had geboekt was dat toch niet een goede stimulance om verder te gaan.
En je zegt niet fanatiek meer, maar doet ze nog wel wat of nu helemaal niets meer
__________________ Als ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest? | 
24-01-08, 18:42
| | | ze doet nog wel wat maar niet meer fanatiek ze gaat nog wel drie keer per week en dan pakt ze gewichtjes dat ik denk als het zo moet blijf dan maar thuis. | 
25-01-08, 07:57
| | Alles is beter dan niets toch. En wie weet gaat ze vanzelf wel weer zwaardere gewichten pakken. Maar probeer je niet te ergeren 
__________________ Als ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest? | 
25-01-08, 14:45
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Sep 2007
| | Citaat:
Origineel gepost door Blondje Alles is beter dan niets toch. En wie weet gaat ze vanzelf wel weer zwaardere gewichten pakken. Maar probeer je niet te ergeren  |
Inderdaad, wie weet komt de motivatie van zelf weer terug... | 
25-01-08, 15:11
| | is ook zo en ik bemoei me niet meer te veel ;maar af en toe word het te veel en dan zeg ik wel dat ze beter thuis kan blijven .....en dan moet ik weer vlug een kusje geven om het goed te maken  | 
25-01-08, 17:13
| | Citaat:
Origineel gepost door jacky den bels is ook zo en ik bemoei me niet meer te veel ;maar af en toe word het te veel en dan zeg ik wel dat ze beter thuis kan blijven .....en dan moet ik weer vlug een kusje geven om het goed te maken  | NEEE!!!! Daarmee verknal je je positie. Kusjes zijn beloningen voor goeie prestaties, geen goedmakertjes! | 
25-01-08, 17:38
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Rotterdam
| | haha liefdes debat dalijk hierzo 
25-01-08, 18:14
| | Citaat:
Origineel gepost door PeterE NEEE!!!! Daarmee verknal je je positie. Kusjes zijn beloningen voor goeie prestaties, geen goedmakertjes! | oke dus niet meer doen sorry Peter....
hahaha laatst wilde ze voorspel ik zeg oke geef haar een kusje en ik zeg en nu sex.... | 
25-01-08, 18:26
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Rotterdam
| | Citaat:
Origineel gepost door jacky den bels oke dus niet meer doen sorry Peter....
hahaha laatst wilde ze voorspel ik zeg oke geef haar een kusje en ik zeg en nu sex.... | owww oww
stoute Jacky!!
25-01-08, 18:51
| | Citaat:
Origineel gepost door *Zippie* owww oww
stoute Jacky!! | hehehe |  | | | Topic Opties | Zoek in Topic | | | | | Weergave Modus | Lineare Modus |
Post Regels
| You may not post new threads You may not post replies You may not post attachments You may not edit your posts HTML code staat Uit | | | | | Welkom! | Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord | |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:46.