DutchFitness.com Forum

Nederlands-Belgisch Fitness & Gezondheid Board

Ga Terug   DutchFitness.com Forum > Fitness en Gezondheid > Gewichtstraining

DBB Foto Contest 2008
Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Zoek in Onderwerp Weergave Modus
Oud 22-01-08, 17:58
Senior Member

Kartoffelz is a splendid one to beholdKartoffelz is a splendid one to beholdKartoffelz is a splendid one to beholdKartoffelz is a splendid one to beholdKartoffelz is a splendid one to beholdKartoffelz is a splendid one to beholdKartoffelz is a splendid one to beholdKartoffelz is a splendid one to behold
Schema gevraagd

Dag mensen,

Ik zou graag een van jullie vragen om mij even te helpen met een goed schema voor drie dagen in de week (maandag, dinsdag en woensdag).
Ik ben namelijk van plan om vanaf volgende week meer te gaan trainen (en eten) in de week en zou dus ook graag hier enige ondersteuning krijgen over een goed schema waar ik in principe zoveel mogelijk spiergroepen mee neem.

Ik kan helaas donderdag niet trainen vanwege werk. Vrijdag het liefst niet, omdat ik dan toch altijd bij vrienden zit met bier in de handen - dus dat helpt ook niet...

Bedankt voor de moeite!

(PS: zo kan je makkelijk karma krijgen als je me helpt! )
Met citaat antwoorden
Oud 22-01-08, 22:13
jacky den bels's Avatar
Super Moderator

jacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond repute
oja een schema opstellen:
maandag schouders en benen:
neckpress 4x8
side raise 4x8
upright rows 4x8
leg press 4x8
leg extensions 4x8
leg curll 4x8

dinsdag :rug en biceps
deadlift 4x8
seated rows 4x8
lat pulls 4x8
barbell curll 4x8
dumbbell curl schuine bank 4x8
preacher curl 4x8

woensdag borst en triceps:
schuin dumbbell drukken 4x8
bankdrukken 4x8
decline flyes 4x8
dippen 4x zo veel mogelijk
lying triceps extensions 4x8
press down 4x8

zo dit is een begin he

Jacky den mod

jacky's logje
Met citaat antwoorden
Oud 22-01-08, 22:20
*Zippie*'s Avatar
Senior Member

*Zippie* has a reputation beyond repute*Zippie* has a reputation beyond repute*Zippie* has a reputation beyond repute*Zippie* has a reputation beyond repute*Zippie* has a reputation beyond repute*Zippie* has a reputation beyond repute*Zippie* has a reputation beyond repute*Zippie* has a reputation beyond repute*Zippie* has a reputation beyond repute*Zippie* has a reputation beyond repute*Zippie* has a reputation beyond repute
Als of je vrijdag, niet even tot 8 uur in de sportschool kan zitten

ik train op vrijdag altijd van 7 a half 8 tot 9 uur half 10..gewoon Diehard

drinken of stappen ken daarna ook wel

eten vreten slapen, grow like a Weed, no pain no Gain, no gain if you don't train so get your Butt to the Gym.
Met citaat antwoorden
Oud 23-01-08, 15:40
Senior Member

Kartoffelz is a splendid one to beholdKartoffelz is a splendid one to beholdKartoffelz is a splendid one to beholdKartoffelz is a splendid one to beholdKartoffelz is a splendid one to beholdKartoffelz is a splendid one to beholdKartoffelz is a splendid one to beholdKartoffelz is a splendid one to behold
Bedankt voor het schema, Jacky!
Maar moeten de reps dus zwaar worden gedaan? Is wel voor massa bedoelt, hé.

Citaat:
Origineel gepost door *Zippie* Bekijk Post
Als of je vrijdag, niet even tot 8 uur in de sportschool kan zitten

ik train op vrijdag altijd van 7 a half 8 tot 9 uur half 10..gewoon Diehard

drinken of stappen ken daarna ook wel
Och, opzich wel hoor. Maar alcohol breekt de spieren weer af ja, en dat vind ik zo jammer.
Maar mocht dit meevallen dan gaat vrijdag er ook nog bij.
Met citaat antwoorden
Oud 23-01-08, 15:41
Senior Member

En sorry, kan hier nog even geen karma voor geven. Maar die houden jullie tegoed.
Met citaat antwoorden
Oud 05-07-08, 16:32
Junior Member

dylantje is on a distinguished road
is dit een schema op massa ?
Met citaat antwoorden
Oud 05-07-08, 16:37
jacky den bels's Avatar
Super Moderator

jacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond repute
nee dit is zo een beetje een algemeen schema maar hier kun je zeker wel goed massa mee opbouwen maar dat kun je in principe met elk schema..
misschien eens een idee om wat schema's in elkaar te draaien en daar een stickie van te maken ...

Jacky den mod

jacky's logje
Met citaat antwoorden
Oud 05-07-08, 16:44
Junior Member

maar hoeveel sets en reps moet je dan maken voor massa, ik snap er niets meer van?
ik doe nu 10/8/6/6 maar doe dit nu al een tijdje en heb er nog niet zo veel vodering mee gemaakt :s
Met citaat antwoorden
Oud 05-07-08, 18:21
jacky den bels's Avatar
Super Moderator

tja dylantje het is een samenwerking van drie factoren en training is er eentje van dan komt voeding die is gruwelijk belangrijk en dan heb je nog je rust;maar om het simpel te houden om massa te bouwen is een repaantal van 4-8 het meest gebruikelijke

Jacky den mod

jacky's logje
Met citaat antwoorden
Oud 05-07-08, 18:59
*Zippie*'s Avatar
Senior Member

*Zippie* has a reputation beyond repute*Zippie* has a reputation beyond repute*Zippie* has a reputation beyond repute*Zippie* has a reputation beyond repute*Zippie* has a reputation beyond repute*Zippie* has a reputation beyond repute*Zippie* has a reputation beyond repute*Zippie* has a reputation beyond repute*Zippie* has a reputation beyond repute*Zippie* has a reputation beyond repute*Zippie* has a reputation beyond repute
En gewoon keihard trainen, natuurlijk, voldoende eiwitten om te herstellen opbouwen ect.
En dan moet je toch echt wel vooruitgang boeken.

eten vreten slapen, grow like a Weed, no pain no Gain, no gain if you don't train so get your Butt to the Gym.
Met citaat antwoorden
Oud 06-07-08, 18:37
Junior Member

kheb gisteren ook een pot turbo mass gainer van 3 kg gekocht en ben vandaag gewoon met iets anders bezig geweest nl: gewoon een gewicht 100 keer in de lucht steken ik weet dat ik daar niet zo veel massa ga van krijgen maar kheb overal zeer en daardoor wil ik nu met lichte gewichten trainen.

en bedankt voor jullie uitleg
Met citaat antwoorden
Oud 06-07-08, 19:44
jacky den bels's Avatar
Super Moderator

het is gewoon simpel als je je oefeningen goed uitvoert en een rustige bewegingsbaan gebruikt ga je vanzelf lichter trainen ;maar dat wil niet zeggen dat het lichter word probeer maar eens dan begrijp je vanzelf wat ik bedoel.

Jacky den mod

jacky's logje
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in Onderwerp
Zoek in Onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus

Post Regels