| | 
12-28-2007, 21:46
|  | Member | | Geregistreerd: Sep 2007
| | | lipo van buik/lovehandles...
maar ik ga het met cardio doen .. | 
12-28-2007, 21:54
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Groningen
| | Ik hoef alleen droog te komen staan en ik mag weer het oestrogenische winkelcentrum binnen  
12-28-2007, 22:34
|  | Super Moderator | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie
| | | lipo yeeaaahhh baby
12-29-2007, 20:59
|  | Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: gorlaeus laboratorium
| | Citaat:
Origineel gepost door jeffreyl Ik hoef alleen droog te komen staan en ik mag weer het oestrogenische winkelcentrum binnen   |  wat zou hij hiermee bedoelen
..............ow wacht,dat ie dan bij de vrouwen in de smaak valt zeker 
Nou daar zul je nog minstens iets voor moeten veranderen,namelijk vrouwen niet aanspreken met "oestrogenisch winkelcentrum"  | 
12-30-2007, 12:29
| | Citaat:
Origineel gepost door Miss Deadlift |
Haha, van een laag bf word ik ook erg optimistisch  
12-30-2007, 14:00
|  | Super Moderator | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie
| | | zou ik ook worden
12-30-2007, 15:02
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Rotterdam
| | | haha.. komt wel goed naarmate de zomer in zicht komt.
12-30-2007, 21:08
| | ja,maar dat doen we toch maar liever met wat extra cardio denk ik zo.
Chirurgie dat lijkt me echt niet wat.Als ikzelf wat mocht veranderen,dan wil ik alleen betere genen,of op zijn minst mochten de betere genen van wat ik heb eens in de "aan" stand gezet worden  | 
12-30-2007, 22:30
| | | Ik doe het ook wel met cardio en voedingsschema, alleen blijf ik altijd op een punt haken.
12-30-2007, 22:32
| | nog dieper in de cardio en strenger dieten dus 
12-31-2007, 12:19
| | Citaat:
Origineel gepost door *Zippie* nog dieper in de cardio en strenger dieten dus  | Tja, zo gemakkelijk ligt dat helaas niet. Zo ben ik wel eens verder gegaan om door mijn plateau te doorbreken, maar dat leidt vaak tot staken.
01-01-2008, 20:34
| | Citaat:
Origineel gepost door jeffreyl Tja, zo gemakkelijk ligt dat helaas niet. Zo ben ik wel eens verder gegaan om door mijn plateau te doorbreken, maar dat leidt vaak tot staken. | Staken?
Weet wel dat het idd meestal niet zo werkt als je zou willen,en je ook nog eens niet alleen vet afvalt meestal.
Je moet eigenlijk ook niet te diep willen gaan hoor,zeker als je niet aan wedstrijden meedoet ofzo.Maatregelen die verder gaan dan cardio en matig maar gezond eten,zijn meestal niet zo gezond... | 
01-01-2008, 20:36
| | | dat je lichaam nie meer mee werkt ofzo?
01-01-2008, 21:52
| | | Meer mijn geest; je slap voelen, milde depressie en agressiviteit, slecht kunnen nadenken, een zieke drang naar kh enz. Ik hou het voortaan bij gezond eten op onderhoudsniveau. Veel hardlopen en slapen werken dan prima voor mij. Zo word het jasje om mijn spieren wel strak aangetrokken, maar wel op een traag niveau. Het voordeel om zo te werk te gaan is dat je het langer vol houdt, ik blijf er gezond uit zien, ik voel me super gelukkig, wat ook ten goede komt aan mijn uitstraling en de drang naar kh is normaal.
01-02-2008, 19:58
| | Senior Member | | Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Belgium
| | Citaat:
Origineel gepost door jeffreyl Meer mijn geest; je slap voelen, milde depressie en agressiviteit, slecht kunnen nadenken, een zieke drang naar kh enz. Ik hou het voortaan bij gezond eten op onderhoudsniveau. Veel hardlopen en slapen werken dan prima voor mij. Zo word het jasje om mijn spieren wel strak aangetrokken, maar wel op een traag niveau. Het voordeel om zo te werk te gaan is dat je het langer vol houdt, ik blijf er gezond uit zien, ik voel me super gelukkig, wat ook ten goede komt aan mijn uitstraling en de drang naar kh is normaal. | yepp clean trainen is de boodschap
cardio en gezond eten en op tijd rusten  |  | | | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | | | | | Weergave Modus | Lineare Modus |
Post Regels
| You may not post new threads You may not post replies You may not post attachments You may not edit your posts HTML code staat Uit | | | | | Welkom! | Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord | | Site Statistieken | Topics: 653 Posts: 31.346 Leden: 289 Top Poster: jacky den bels (7.843) Wij verwelkomen ons nieuwste lid, Hqputwik | |