![]() |
| | #16 |
| Senior Member Geregistreerd: Jan 2008
Karma Power: 14 | op dbb was ook een gozer die begon over lipton linea (thee) en dat dat vooral op de buikstreek werkte (klein beetje natuurlijk) maar alle kleine beetjes helpen denk ik dan Lipton Linea, gezond en natuurlijk Lipton Linea is een nieuwe groene thee die – vergeleken met klassieke groene thee – dubbel zo rijk is aan catechines. Catechines zijn vooral werkzaam op de vetten in de buik. 2 smaken, 2 varianten Voor Lipton Linea werd dan ook de hoeveelheid catechines opgevoerd tot dubbel zoveel als in de andere groene thee-dranken. Bovendien bevat het drankje geen calorieën, wat het extra goed voor de lijn maakt. Er zijn twee smaken (citrus en ananas) en twee varianten (koud & warm) op de markt. Vier verschillende drankjes dus Nieuw: Lipton Linea, gezond en natuurlijk
__________________ |
| | |
| | #17 |
| Senior Member Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Groningen Leeftijd: 18
Karma Power: 11 | Efedra is ook leuk spul, maar je kan het beste doen wat PeterP zegt en gewoon cardio gaan doen en op rustdagen evt. een pillen efedra slikken. Ik neem er nu ook even 1
__________________ Liefde voor wijsheid |
| | |
| | #18 |
| Senior Member Geregistreerd: Oct 2007
Karma Power: 13 | vergeet dat efedra maar, gewoon cardio doen en je eten aanpassen. Je moet gewoon zorgen dat je meer verbrand dan dat je binnenkrijgt. Mocht je toch iets erbij willen nemen is groene thee wel een aanrader.
__________________ De Drie Musketiers van DF: 1:Jopske 2:Forrest 3:Jacky den Bels 4:Tjer Jopske tilt wat op |
| | |
| | #19 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 21
Karma Power: 22 | Ligt gewoon aan je voeding en aan je beweging.. Punt.
__________________ Proud to be a Proteine Junkie eten vreten slapen, grow like a Weed, no pain no Gain, no gain if you don't train so get your Butt to the Gym. |
| | |
| | #20 |
| Senior Member Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Belgium
Karma Power: 19 | |
| | |
| | #21 |
| Senior Member Geregistreerd: Oct 2007
Karma Power: 13 | kroketten met een soepele beweging richting mijn mond. Afvallen maar!!
__________________ De Drie Musketiers van DF: 1:Jopske 2:Forrest 3:Jacky den Bels 4:Tjer Jopske tilt wat op |
| | |
| | #22 |
| Super Moderator Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie Leeftijd: 42
Karma Power: 25 | flesjes gaan dit weekend ook heel soepel naar mijn mond
__________________ snoep gezond eet een dumbbell Jacky den mod Jacky's log:http://www.dutchfitness.com/f27/jacky-s-logje-214/ |
| | |
| | #23 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 21
Karma Power: 22 | haha ik drink al 7 weken geen alcohol meer.. ik ben goed bezig
__________________ Proud to be a Proteine Junkie eten vreten slapen, grow like a Weed, no pain no Gain, no gain if you don't train so get your Butt to the Gym. |
| | |
| | #24 |
| Senior Member Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Belgium
Karma Power: 19 | |
| | |