Citaat:
Origineel gepost door Miss Deadlift Langer volhouden heeft bij mij buiten meer kans want zo'n apparaat is gewoon SAAI.Als je dan keiharde intervaltraining doet is dat nog wel te overzien maar het echte duurwerk dan ga ik toch al snel denken,wat doe ik hier eigenlijk ? |
Inderdaad. Om het leuk te maken doen wij ook wel eens droppings, echt natuurvriendelijk is het niet, want H brengt mij dan dus met de auto ergens in een straal van 15 Km en dan moet de weg vinden en terug (hard)lopen. Maar goed dat doe ik ook niet zo heel vaak. Tegenwoordig loop ik altijd met oortjes in, radio 1.
Interval buiten vergt planning, je moet dan precies weten waar de kilometerpunten zijn. Op mijn vaste rondje weet ik dat, dus een interval van een Km of 500 m kan ik heel makkelijk zien. Snelheid tijdens interval kan ik niet schatten, dat lukt pas als die snelheid de basissnelheid wordt. Maar meestal is het ook wel prettig om niet van sekonde tot sekonde op de tiende Km nauwkeurig te lopen, en soms vind ik het ook wel leuk om op de band te zien hoe snel ik eigenlijk loop en hoe de kcals oplopen.