![]() |
| | #121 |
| Senior Member Geregistreerd: Jan 2008
Karma Power: 14 | jeffreyl ik kom uit groningen woon nu in flevoland en me vader woont nu in drenthe dus ik doe altijd hardlopen in het menzinger bos vlakbij roden
__________________ |
| | |
| | #122 | |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007
Karma Power: 10 | Citaat:
Vandaag heb ik dit gelopen: Afstand meten 02-02-2008 8 Km rondje zevenkamp 8.01 km 45:00 10.67 km/u Duurtraining Verhard Ik heb een optrainprogramma gekregen voor de sittipiersitti 10 Km half maart, vandaag moest ik 8 Km in basistempo met een paar rustige versnellingen. Als ik dit rondje in aflopend schema loop dan kom ik vrij gemakkelijk op 43 minuten. Doel is 10 Km in 50 minuten; nu doe ik daar 57 minuten over (1x gemeten, voor een uitgangswaarde). Laatst aangepast door PeterE : 02-03-2008 om 00:44. | |
| | |
| | #123 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 21
Karma Power: 22 | haha jeetje je woont wel erg dichtbij ik woon in ommoord, waar train je dan? bedoel jij niet die rode op haal brug bij terbregge?
__________________ Proud to be a Proteine Junkie eten vreten slapen, grow like a Weed, no pain no Gain, no gain if you don't train so get your Butt to the Gym. |
| | |
| | #124 | |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007
Karma Power: 10 | Citaat:
Ik bedoel de Prinses Irenebrug over de Rotte, bij de Molenlaan. terbregge - Google Maps | |
| | |
| | #125 |
Karma Power: 22 | juist haha ik zat gister serieus 10 minuten na te denken hoe die fucking brug ook alweer heette haha, maarja weet hem weer. owja nieuwerkerk, Polderbad
__________________ Proud to be a Proteine Junkie eten vreten slapen, grow like a Weed, no pain no Gain, no gain if you don't train so get your Butt to the Gym. |
| | |
| | #126 |
Karma Power: 14 |
__________________ |
| | |
| | #127 |
Karma Power: 22 | haha ja echt ja woon der 5 minuten fietsen vandaan, en dan niet weten hoe die fucking brug heet ja, dan ga ik er wel eff over na denken, maar kwam er gewoon eff nie op..
| | |
| | #128 |
Karma Power: 14 | lol erg is dat als het op je puntje van je tong ligt
__________________ |
| | |
| | #129 |
Karma Power: 22 | ja wist dat het iets met een prinses te maken had.. dus ik magriet nog iets whahaha klopt van geen kant.
| | |