![]() |
| | #1 |
| Junior Member Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Noord-Holland
Karma Power: 0 | Hoe kan ik zo snel mogelijk mijn vetpercentage verlagen, door fitness? Hallo allemaal, Ik ben Hayo en ik ben 14 jaar en ik wil graag afvallen, Nu was mijn vraag: Hoe kan ik snel mijn vetpercentage verlagen door te fitnessen en middelmatig gezond te eten en dus niet te dieeten?? Ik hoop dat is antwoord krijg want ik wil heel graag mijn vetpercentage verlagen. Nog een vraagje: Als mijn vetpercentage naar beneden gaat val ik dan ook af?? Alvast hartelijk bedankt allemaal!! Groetjes Afvaller1 Laatst aangepast door Afvaller1 : 02-15-2008 om 20:25. |
| | |
| | #2 |
| Super Moderator Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie Leeftijd: 42
Karma Power: 25 | in principe geef je de antwoorden zelf al...gezond eten en fitness vooral het cardio gedeelte;maar je bent nog jong dus je voedingspatroon is best wel aan te passen maar houd er rekening mee dat je in de groei zit en je dus voldoende binnen moet krijgen want anders zou dat wel eens je groei in de weg kunnen gaan staan.Als je vetpercentage omlaag gaat hoeft je gewicht niet omlaag te gaan als je traint en dit komt dan weer omdat je spieren opbouwt en dat is dan weer goed want je spieren verbruiken weer calorieen zodat je nog meer afvalt om het zo maar te zeggen .1kleine opmerking dat gaat niet in een maandje tijd lukken .....succes.Post eens wat je eet dan kunnen wij het aanpassen zodat dat al in orde is .post het maar hier Dieet Voeding
__________________ snoep gezond eet een dumbbell Jacky den mod Jacky's log:http://www.dutchfitness.com/f27/jacky-s-logje-214/ |
| | |
| | #3 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007
Karma Power: 18 | Precies wat Jacky zegt. Gezond en genoeg eten. Lekker gaan sporten, cardio en kracht. Om je nog beter te kunnen helpen post even wat je eet en hoe je traint, dat maakt het wat makkelijker
__________________ Als ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest? |
| | |
| | #4 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 21
Karma Power: 23 | Blondje weet al aardig hoe het werkt hier
__________________ Proud to be a Proteine Junkie eten vreten slapen, grow like a Weed, no pain no Gain, no gain if you don't train so get your Butt to the Gym. |
| | |
| | #5 |
| Senior Member Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: niet op DBB Leeftijd: 20
Karma Power: 18 | gewoon veel cardio doen en niet snoepen !!!!! gewoon eten, dus niet met 10kg boter en mayo enzo ... dan komt het goed ! |
| | |
| | #6 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: België
Karma Power: 21 | Jacky heeft al veel verteld. Als iets niets duidelijk is, of je hebt nog vragen, stel ze gerust.
__________________ Vrouwen zijn er om van te houden, niet om te begrijpen |
| | |
| | #7 |
Karma Power: 18 |
__________________ Als ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest? |
| | |
| | #8 | ||
Karma Power: 10 | Citaat:
Citaat:
| ||
| | |
| | #9 |
Karma Power: 23 | Ja bedoelde dat je goed bezig bent enzo
__________________ Proud to be a Proteine Junkie eten vreten slapen, grow like a Weed, no pain no Gain, no gain if you don't train so get your Butt to the Gym. |
| | |
| | #10 |
| Senior Member Geregistreerd: Jan 2008
Karma Power: 14 | ach je bent nog jong dus goed vreten
__________________ |
| | |
| | #11 |
| Junior Member Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Noord-Holland
Karma Power: 0 | Oke!! Harstikke bedankt allemaal, ik heb als het goed is hier al een keertje gepost wat ik eet. Maar toen heb ik het forum een heletijd niet meer bezocht. Dusz.. vandaar zal ik het nog een keertje doen. Groetjes Afvaller1 |
| | |
| | #12 |
| Super Moderator Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie Leeftijd: 42
Karma Power: 25 | heheheh stappen is niet goed he dat weet je ik was ook rond deze tijd thuis een feestje gehad hahahaha
__________________ snoep gezond eet een dumbbell Jacky den mod Jacky's log:http://www.dutchfitness.com/f27/jacky-s-logje-214/ |
| | |
| | #13 | |
Karma Power: 18 | Citaat:
__________________ Als ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest? | |
| | |
| | #14 |
Karma Power: 23 | haha ja was wel gezellig
| | |
| | #15 |
| Junior Member | Porbeer 3 keer per na het traine 20min cardio te doen. Eet 6 kleinere maaltijden perdag zo schiet je stofwisseling omhoog. Na 6 a 7 uur eet zo weinig mogelijk koolhydraten, tenzij je in avond traint. |
| | |
| Onderwerp Opties | |
| |