![]() |
| | #1 |
| Senior Member Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Groningen Leeftijd: 18
Karma Power: 11 | Ik stop! Jaja, ik wil stoppen met het kweken van spieren, omdat ik het makkelijker voor mezelf wil maken. Ik wil dat mijn houding stevig blijft, want mijn houding is van mezelf erg wankel ivm mijn lengte. Het aller belangrijkste vind ik; is het laag houden van mijn bf. Ik volg nu een eetschema en train 4x in de week, hoe kan ik dat boven bereiken, maar het wel makkelijker voor mezelf maken? Minder trainen, lekkerder/makkelijker eten, meer cardio enz. Karma voor wijsheden
__________________ Liefde voor wijsheid |
| | |
| | #2 |
| Super Moderator Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie Leeftijd: 42
Karma Power: 25 | gewoon doorgaan met wat je bezig bent ....
__________________ snoep gezond eet een dumbbell Jacky den mod Jacky's log:http://www.dutchfitness.com/f27/jacky-s-logje-214/ |
| | |
| | #3 |
Karma Power: 11 | Maar ik moet steeds ongelooflijk veel eten wil ik vermoeidheid, neerslachtigheid enz. voorkomen. Ik train niet specifiek voor spieren, ik wil alleen mijn houding wat stabieller hebben. Maar het draait bij mij allemaal om het laag houden van mijn bf, wat nu trouwens weer aan de hoge kant is ivm de feestdagen en losbandig gedrag
| | |
| | #4 |
| Senior Member Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Belgium
Karma Power: 19 | never surrender man is mijn leuze ben vijftig en train nog serieus nooit opgeven en spieren onderhoud je beter |
| | |
| | #5 |
Karma Power: 19 | weer speelt mij bij geen rol of ik ga trainen of niet |
| | |
| | #6 | |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 21
Karma Power: 22 | Citaat:
beetje tegenstrijdig allemaal, je zegt in je eerste post dat je geen zin meer heb zeg maar, vervolgens, ja ik wil droog worden maar heb er eigenlijk geen zin in, want ik wil gewoon kunnen eten en dit en dat, maar toch wil ik een beachboy zijn wat ik zie, is geen discipline... Stel een doel en ga er voor, je ken heus wel keihard sporten droog worden en spieren opbouwen, want je wilt wel keihard pompen. werk aan het voedingsschema en doe je ding, en denk er niet te moeilijk overna.
__________________ Proud to be a Proteine Junkie eten vreten slapen, grow like a Weed, no pain no Gain, no gain if you don't train so get your Butt to the Gym. | |
| | |
| | #7 |
Karma Power: 19 | wijze uitleg Zippie slimme soldier |
| | |
| | #8 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 21
Karma Power: 22 |
__________________ Proud to be a Proteine Junkie eten vreten slapen, grow like a Weed, no pain no Gain, no gain if you don't train so get your Butt to the Gym. |
| | |
| | #9 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007
Karma Power: 10 | |
| | |
| | #10 |
| Member Geregistreerd: Dec 2007
Karma Power: 0 | ![]() |
| | |
| | #11 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: drunen Leeftijd: 27
Karma Power: 10 | |
| | |
| | #12 |
Karma Power: 11 | Lange lengte is een bitch!
| | |
| | #13 |
| Super Moderator Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie Leeftijd: 42
Karma Power: 25 | heb ik ook altijd al last van mijn vrouw zegt dat ook altijd dat ie eigenlijk te lang is...
__________________ snoep gezond eet een dumbbell Jacky den mod Jacky's log:http://www.dutchfitness.com/f27/jacky-s-logje-214/ |
| | |
| | #14 |
Karma Power: 19 | hoe lang Jackie ? als je iets openbaart dien je het volledig te doen mate |
| | |
| | #15 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: België
Karma Power: 21 | Lukie is nogal nieuwsgierig
__________________ Vrouwen zijn er om van te houden, niet om te begrijpen |
| | |