| 
22-07-08, 11:41
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Groningen
| | Verwerken van eten en vet verlies
1. Als ik ga hardlopen, heb ik vaak 3-4 uur van te voren; nog een bord met volkoren brood naar binnen gewerkt. Tijdens het hardlopen, kan ik dit nog steeds merken, want het komt steeds meer naar boven toe. Gelukkig kan ik dit goed tegen houden enzo, maar wat ik me eingelijk af vroeg is; als ik tijdens het hardlopen, nog steeds mijn maaltijd van 4 uur terug, in mijn strot krijg; verwerk ik mijn eten dan traag? Want volgens mij, heb ik een traag werkende schildklier. Want ik ben sindskort gestopt met krachttraining, ritalin en maaltijden die werden genuttigd om de 3 uur. Ik eet nu zo rond de 2500 kcal en ik loop minimaal 3x in de week; hard.
2. Als je het vetverlies, in ettappes bekijkt; waar val je als man zijnde; eerst af? Misschien is dit nogal subjectief hoor, maar het valt mij op, dat er eerst meer lijntjes zichtbaar worden; op mijn been, daarna gaat er wat van mijn middel weg, maar in mijn gezicht, gaat het erg traag, alhoewel; ik dit 's ochtends altijd als eerste opmerkt. Dat mijn gezicht zich strak om mijn schedel spant zeg maar..
Psychedelica is de sleutel die past op het slot van het begrensde gedachtegoed die schapen met zich dragen.
| 
22-07-08, 12:39
|  | Super Moderator | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie
| | |
hmmm bij mij gaat het middel als laatste ;maar dat is bij iedereen anders .Dat je eten van zo lang terug nog omhoog komt is mij vreemd ;maar misschien dan bij die maaltijd wat minder eten of iets lichters proberen bv een rijst maaltijd
| 
22-07-08, 18:27
| | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007
| | |
Voor een gewone volle maag heeft het lichaam pakweg 5 uur nodig om geheel leeg te raken. Als het puur koolhydraten zijn dan gaat het stukken sneller, maar gewoonlijk is het een mengsel van diverse eetmomenten met ook vet en eiwit erin.
Omhoog komen zal je na drie uur niet vaak zien, lastig lijkt me dat.
| 
23-07-08, 09:01
| | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: hier uiteraard
| | |
Na drie uur nog eten omhoog krijgen tijdens hard lopen is wel lang, maar misschien eet je gewoon teveel dan. probeer eens minder te eten voor je gaat hard lopen kijken of dat helpt
__________________ Als ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest? | 
23-07-08, 11:45
| |
Tja. het is echt zo, dat het eten; omhoog komt na 4 uur niks te hebben gegeten. Dit is niet 1x gebeurt, maar dit is telkens gewoon zo. Wat ik hiervoor eet, is: 6-8 volkoren boterhammen met paardenrookvlees en/of gebakken ei.
En ik val echt hartstikke traag af, sinds ik ben gestopt met; krachttraining. Daar baal ik echt enorm van, maar ja; kt past niet in mijn leven helaas. Maar daar wil ik het niet over hebben
Psychedelica is de sleutel die past op het slot van het begrensde gedachtegoed die schapen met zich dragen.
| 
23-07-08, 12:25
| | | | 
23-07-08, 13:27
| |
Volg hier een discussie op DBB, die ik heb gevoerd als Nihilist Dan weer dik, dan weer slank.. - DutchBodybuilding.com Forum
| 
23-07-08, 14:27
| |
net even vlug doorgelezen...tja ik heb alles al gehad ook eigenlijk maar voel me het beste zorond de 100 kilo en dat ik dan iets dikker ben op dat moment tja het zij zo ...ik voel me goed ik kan dan de wereld aan en iig een vrouw ligt aan mijn voeten als ik maar hard genoeg sla | 
10-08-08, 22:53
| | Junior Member | | Geregistreerd: Aug 2007
| | |
2. de buik gaat meestal het laatst. waar je je vet opslaat schijnt nogal afhankelijk te zijn van je dieet, met high carb zou je vooral rond je buik vet bewaren, met high fat zou je lichaam als geheel veel verder worden.
merk het zelf ook wel, vooral m'n buik en benen gaan langzaam, armen, zijkant buik, rug etc. worden snel droger, maar de buik wil nog niet zo.
|  | | Topic Opties | Zoek in Topic | | | | | Weergave Modus | Lineare Modus |
Post Regels
| You may not post new threads You may not post replies You may not post attachments You may not edit your posts HTML code staat Uit | | | | | Welkom! | Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord | |