![]() |
| | #1 |
| Senior Member Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Groningen Leeftijd: 18
Karma Power: 11 | Vetverlies seizoen Hoe ervaren jullie dit? En wat houd jullie motivatie hoog? Ik ervaar het als een moeilijke periode wat je toch door moet komen als ik me doel wil behalen. Als ik aan de vorige keren denk en de fouten die ik hier in heb gemaakt, denk ik wel dat dit me gaat lukken. Ik creeér een soort van status wegens mijn uiterlijk en mijn uitstraling op het moment dat ik rond de 13% zit. Al die blikken vol met enigma van knappe vrouwen die ik nu ook weleens zie en het niet snappen waarom ik momenteel stevig ben en over een maand weer een knap iemand ben. Ik zit goed wanneer ik blikken van vrouwen ontvang en veel complimenten van mijn omgeving krijg. Hoe ervaren jullie dit?
__________________ Liefde voor wijsheid |
| | |
| | #2 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 21
Karma Power: 22 | hmmm ja.. ik ben op dit moment ook aardig stevig maar ga er binnenkort weer mee beginnen, wat zeg ik deze week al, door me voeding weer te veranderen en langzaam af te bouwen. Ja.. heb nu af en toe wel van tjah.. dikke kop dit en dat, maar weet dat als het me weer lukt dat het vette shit is van de zomer bedoel een beer heeft in de winter ook een laagje vet en van de zomer is die ook weer '' het beertje''
__________________ Proud to be a Proteine Junkie eten vreten slapen, grow like a Weed, no pain no Gain, no gain if you don't train so get your Butt to the Gym. |
| | |
| | #3 |
| Senior Member Geregistreerd: Jan 2008
Karma Power: 14 | ik ben er al 2 maand mee bezig
__________________ |
| | |
| | #4 |
Karma Power: 22 | wat is een hoop?
__________________ Proud to be a Proteine Junkie eten vreten slapen, grow like a Weed, no pain no Gain, no gain if you don't train so get your Butt to the Gym. |
| | |
| | #5 |
Karma Power: 14 | ik moest 20 kilo nu nog 10
__________________ |
| | |
| | #6 |
Karma Power: 22 | oke das een hoop
| | |
| | #7 |
Karma Power: 14 | tja maar ik ben al wel 10 kilo kwijt in 2,5 maand
__________________ |
| | |
| | #8 | |
| Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: gorlaeus laboratorium
Karma Power: 7 | kut ja,het is weer "cut seizoen" Citaat:
| |
| | |
| | #9 |
Karma Power: 14 | 21 jaar 2.01m 110 kilo BP: 3x10(70k) db: 3x10(15k) squat: 2x10 (70k) cardio: elke dag (1 uur en 15min) (joggen en fietsen) ach jah het is niet veel maar ik vind het lekker zo op het moment
__________________ |
| | |
| | #10 |
Karma Power: 7 | het zijn kapsones vind het gewicht naar verhouding nogal meevallen eigenlijk,110 lijkt wel veel maar je bent 2m dan ben je al gauw zwaarder dan iemand van 1.70 als je lekker bezig bent gaat het vast wel de goede kant op tsja en dat afvallen dat kan voor sommigen idd heel moeilijk zijn en 10 kg is veel,dan moet je toch al serieus discipline opbrengen...en ga je nu voor een super sixpack van de zomer? |
| | |
| | #11 |
Karma Power: 14 | sixpack is natuurlijk wel lekker om dan te hebben
__________________ |
| | |
| | #12 |
Karma Power: 7 | komt vast goed dan,ben benieuwd naar je foto's intussen heb ik gezien je stats nog een kleine,denk wel haalbare uitdaging voor je ,je mag toch wel eens mij eruitsquatten en het moet te doen zijn ik deed vandaag 6 x 90 Wel niet smokkelen,ze moeten full zijn! |
| | |
| | #13 |
Karma Power: 14 | ik denk ook wel dat ik het kan want ik vind die 70 niet zwaar om te doen maar ik ben veel te bang dat ik overtrain op de een of andere manier ook wel omdat ik zo aan het afvallen ben en hoe zit het met jou fotos dan
__________________ |
| | |
| | #14 |
Karma Power: 7 | haha ik heb geen foto's beloofd dus hoef ik ze ook niet te leveren zou dan ook eerst moeten cutten vrees ik voor ik er nog op internet durf te zetten heb er wel een die ik al ooit op internet gezet heb dus daar is het toch al te laat voor dan kan je een idee krijgen |
| | |
| | #15 | |
Karma Power: 22 | Citaat:
wat ben ik toch klein Ja.. ik ben het wel met miss deadlift eens Ja je bent groot met name lang jij kan met gerust een heel brood op per dag dus aan je eetlust zal het niet ontbreken, gewoon keihard trainen en het komt goed met je krachtstats haha wel gek eigenlijk.. ik weeg 84 maar drukte vrijdag met bankdrukken 6 x110kg zoveel weeg jij
__________________ Proud to be a Proteine Junkie eten vreten slapen, grow like a Weed, no pain no Gain, no gain if you don't train so get your Butt to the Gym. | |
| | |
| Onderwerp Opties | |
| |