![]() |
| | #17 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 21
Karma Power: 22 | dan ben je denk droger als mij.. heb geen doel aan procenten, weet ook niet op hoeveel ik sta.. ik zie het tegen die tijd wel hoe ik er dan voor sta. maar ik ga ook weer beginnen met cutten.
__________________ Proud to be a Proteine Junkie eten vreten slapen, grow like a Weed, no pain no Gain, no gain if you don't train so get your Butt to the Gym. |
| | |
| | #18 |
| Senior Member Geregistreerd: Jan 2008
Karma Power: 14 | lol
__________________ |
| | |
| | #19 |
Karma Power: 22 | haha
__________________ Proud to be a Proteine Junkie eten vreten slapen, grow like a Weed, no pain no Gain, no gain if you don't train so get your Butt to the Gym. |
| | |
| | #20 |
| Senior Member Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Groningen Leeftijd: 18
Karma Power: 11 | Mijn vel is allemaal gaan hangen
__________________ Liefde voor wijsheid |
| | |
| | #21 |
Karma Power: 22 | uhh hoe kan dat?
| | |
| | #22 |
Karma Power: 11 | Geen idee, het is allemaal veel kneedbaarder geworden..
| | |
| | #23 |
Karma Power: 22 | haha uhh oke.. Doe er wat aan!! ik weet het ook niet. gewoon door trainen word je weer strak.. wat meer cardio erbij..
| | |
| | #24 |
Karma Power: 14 | Beulennnnnnnnn
__________________ |
| | |
| | #25 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: België
Karma Power: 20 | Vet verliezen moet ik niet echt doen. Ik moet al veel moeite doen om wat bij te komen.
__________________ Vrouwen zijn er om van te houden, niet om te begrijpen |
| | |
| | #26 |
| Senior Member Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Belgium
Karma Power: 19 | bij mij is het juist het tegengestelde ik moet altijd veel trainen om op mijn gewicht te blijven en zelfs lager te gaan |
| | |
| | #27 |
Karma Power: 11 | Er zit nu letterlijk een jasje om mijn spier en bot heen. Ervaard meer mensen dit niet? Dat je vel meer kneedbaarder word en je juist nog dikker voelt en lijkt? Toen ik begon was ik wel dikker, maar kon je het echt ook gewoon voelen dat er vet in zat. Het lijkt nu juist alsof het vet veel zachter is geworden of zo..
| | |
| | #28 | |
Karma Power: 19 | Citaat:
ik voel dat mijn biceps steeds groter worden doordat mijn shirts en hemden een beetje beginnen te knellen ben echter een beetje jaloers van diegene die biceps hebben dat je de ader vooraan goed ziet bij mij zie je ze in diagonaal maar niet vooraan | |
| | |
| | #29 |
Karma Power: 14 | nu ik zo aan het afvallen ben merk ik wel dat er veel vet verdwijnt en dat het lijkt alsof je een jas aan hebt maar dat trekt wel strak
__________________ |
| | |
| | #30 |
Karma Power: 19 | mijn biceps zijn de laatste tijd nog goed gegroeid (en dat voor een vijftiger) maar bij vele van mijn trainingmates in de zaal zie je de ader vooraan uitkomen bij mij zie je die diagonaal waarom ? |
| | |
| Onderwerp Opties | |
| |