![]() |
| | #1 |
| Junior Member Geregistreerd: Aug 2007
Karma Power: 0 | wandelen op steile helling ik vraag me af of wandelen op een helling van +- 15 procent tegen 5 km per uur een goede manier is voor vet te verbraden op 40 min heb ik rond de 400 kcal, maar omdat ik geen gewicht moet instellen en ik rond de 89 weeg vraag ik mij af of dit cijfer niet hoger moet liggen? is dit ook een goede manier om kuiten te trainen, omdat mijn kuiten tijdens de cardio toch flink belast worden Laatst aangepast door johnson8 : 11-25-2007 om 14:33. |
| | |
| | #2 |
| Super Moderator Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie Leeftijd: 42
Karma Power: 25 | gewoon rustig op een loopband en dan met een hellingshoek wandelen is zeker goed voor de vetverbranding....en je kuiten tja die worden wel wat extra belast maar verwacht niet dat ze er van zullen gaan groeien
__________________ snoep gezond eet een dumbbell Jacky den mod Jacky's log:http://www.dutchfitness.com/f27/jacky-s-logje-214/ |
| | |
| | #3 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 21
Karma Power: 22 | je zal toch extra kuit oefeningen er bij moeten doen wil je dat ze gaan groeien, wel goed idd voor vet verbranding
__________________ Proud to be a Proteine Junkie eten vreten slapen, grow like a Weed, no pain no Gain, no gain if you don't train so get your Butt to the Gym. |
| | |
| | #4 | |
| Senior Member Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Belgium
Karma Power: 19 | Citaat:
is dit genoeg om vet te verbranden ? doe dit slechts als opwarmer | |
| | |
| | #5 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007
Karma Power: 10 | |
| | |
| | #6 | |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 21
Karma Power: 22 | Citaat:
en zoals je zegt als opwarmer, dat betekent dat je der zowieso niet vol voorgaat, maar gewoon rustig aan doet.
__________________ Proud to be a Proteine Junkie eten vreten slapen, grow like a Weed, no pain no Gain, no gain if you don't train so get your Butt to the Gym. | |
| | |
| | #7 |
Karma Power: 10 | Als je iets doet verbrand je vet en koolhydraten. Altijd. |
| | |
| | #8 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: België
Karma Power: 20 | Dat klopt, zelfs als je niets doet verbrand je.
__________________ Vrouwen zijn er om van te houden, niet om te begrijpen |
| | |
| | #9 |
Karma Power: 25 | is logisch dat als je iets doet je iets verbruikt
__________________ snoep gezond eet een dumbbell Jacky den mod Jacky's log:http://www.dutchfitness.com/f27/jacky-s-logje-214/ |
| | |
| | #10 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: België
Karma Power: 20 | Dat dacht ik ook.
__________________ Vrouwen zijn er om van te houden, niet om te begrijpen |
| | |
| | #11 |
Karma Power: 19 | heb nu een nieuw programma ontdekt op de loopband met interval met snelwandelen aan 5,5 km/uur afgewisseld met lopen aan 7,5 km/uur (dus niet vlug) maar ook met een progressieve helling die soms stijgt en soms daalt en dit gedurende 30 minuten vind dit ook goede cardio wat denken jullie hiervan |
| | |
| | #12 | |
Karma Power: 10 | Citaat:
Als het je flink aan het werk houdt, genoeg kcals verbruikt naar je zin, en niet verveelt, is het goede afvaltraining. | |
| | |
| | #13 |
Karma Power: 19 | denk toch dat ik het goed gezien heb zal zaterdag nog eens kijken en zal het hier posten |
| | |
| | #14 |
Karma Power: 10 | |
| | |
| | #15 |
Karma Power: 25 | och lukie als jij het zo fijn vind om te doen gewoon blijven doen
| | |