| | 
14-09-08, 18:15
| | Junior Member | | Geregistreerd: Aug 2008
| | | Wat eten op "day after" na avond flink doorzakken?
Heb de volgende vraag, na een weekendje flink doorzakken, veel bier en dus heel veel calorieën, wat is dan het beste om tijdens zo'n "kater dag" te eten..
Wat ik nu doe is gelijk na het opstaan (rond 13/14uur uur want meestal wordt het een latertje..) het nemen van een eiwitshake icm glucose.. een uur later dan een bak kwark, wat groente en wat fruit. Oh ja en het drinken van veel water?
Is dit goed of moet ik gewoon weer veel boterhammen eten en het normale dagelijkse voedselpatroon volgen?
Wat doen jullie en waarom?
Alvast bedankt
| 
14-09-08, 18:37
|  | Super Moderator | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie
| | |
tja als ik wist dat ik echt flink ging doorzakken ging ik van te voren een chinese rijsttafel halen en die warmde ik dan op zo gauw ik wakker was ...een goed antikatermiddel voor mij
| 
14-09-08, 21:18
| | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: hier uiteraard
| |
Ik denk dat het ook per pesoon zal verschillen niet iedereen reageerd het zelfde.
Dus vandaag doe je wat jij wil, volgende week weer door zakken en zorg dat je die rijsttafel klaar hebt staan
__________________ Als ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest? | 
15-09-08, 12:27
| |
Ik had het niet zozeer over een antikater middel maar over de compensatie van de vele calorien die in bier zitten.. tegengaan van een bierbuik
Daarom dacht ik meer aan een soort van "Cut dag" met zo weinig mogelijk vet, door veel water, kwark, en eiwitten te nemen..
| 
15-09-08, 13:17
| | |
Ooo op die manier, nou op die vraag heb je nu net zelf antwoordt gegeven
__________________ Als ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest? | 
15-09-08, 14:03
| | Citaat:
Origineel gepost door Blondje Ooo op die manier, nou op die vraag heb je nu net zelf antwoordt gegeven | De vraag was: Citaat:
Is dit goed of moet ik gewoon weer veel boterhammen eten en het normale dagelijkse voedselpatroon volgen? Wat doen jullie en waarom?
Alvast bedankt
| | 
15-09-08, 15:07
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2008 Locatie: in your fridge
| | |
Toen ik nog stapte(oh wat klink ik oud) ging ik altijd voor het slapen gaan een overdosis water naar binnen knallen, en bij het opstaan een engels ontbijt.(bacon and eggs)
Voelde me dan in no-time weer ok, heb nooit echt last van een kater gehad eigenlijk.
| 
15-09-08, 19:49
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Groningen
| | |
Voed het intellectuele in je. Dat doe je niet met bier, maar met psychedelica en wijze teksten!!
Psychedelica is de sleutel die past op het slot van het begrensde gedachtegoed die schapen met zich dragen.
| 
16-09-08, 08:48
| | |
Sorry dat ik je niet direct goed begreep. Maar goed bij deze dan wat ik altijd deed.
Toen ik ging stappen dronk ik ook bier, maar s'morgens had ik geen last van een kater of iets dergeijks. Kwam rond 3uur in mijn nest, rond 10uur eruit douchen en aan de kop koffie met iets erbij. Rest van de dag nergens last van, gewoon gegeten en gedronken. Had zelf altijd meer last van het lang liggen en uitslapen dan van de drank. En qua extra calorieen die ik binnen kreeg, daar keek ik niet na want van maandag tot vrijdag zal ik toch op de fiets om naar school te gaan, (uur heen, uur terug) en dan zijn die calorieen alwel weer weg
Dus dat zou ik doen en daarom
16-09-08, 12:50
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Apr 2008
| | |
Aangezien ik nog nooit dronken ben geweest en geen alcohol lust,heb ik er gelukkig geen ervaring mee :d.Ik heb weleens iets roze achtig naar binnen gewerkt,maar had er geen kater van gekregen .
| 
16-09-08, 13:21
|  | Member | | Geregistreerd: Mar 2008
| | Citaat:
Origineel gepost door konijn342 Aangezien ik nog nooit dronken ben geweest en geen alcohol lust,heb ik er gelukkig geen ervaring mee :d.Ik heb weleens iets roze achtig naar binnen gewerkt,maar had er geen kater van gekregen . | Dat klinkt fout
96-97 kg
12-13%
Foto's Sava: >Show Me< | 
16-09-08, 13:50
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Apr 2008
| | |
Het was ook niet te zuipen...nog erger als champagne.
| 
16-09-08, 20:22
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Rotterdam
| | |
Nou ik moet meestal goed eten de day after, anders voel ik me helemaal brak!! en veel drinken.. ook en vooral voor het slapen gaan.
16-09-08, 20:27
|  | Super Moderator | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie
| | |
jaaah shoarma schotels voor je gaat slapen met veel knoflooksaus
| 
16-09-08, 20:28
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Rotterdam
| | |
dat had ik zaterdagnacht op haha..
achteraf had ik zoiets van.. hmm misschien toch beter niet kunne doen.. het kwam telkens weer omhoog s'ochtends haha.
Post Regels
| You may not post new threads You may not post replies You may not post attachments You may not edit your posts HTML code staat Uit | | | | | Welkom! | Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord | |