| | 
10-02-08, 19:59
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Groningen
| | | Goedkoop cutten
Hoe kan je zo goedkoop mogelijk, vet verliezen?
Psychedelica is de sleutel die past op het slot van het begrensde gedachtegoed die schapen met zich dragen.
| 
10-02-08, 20:04
|  | Super Moderator | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie
| | |
niks meer eten alleen water drinken
niet dat het gezond is maar goedkoop zeker
| 
10-02-08, 20:05
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Rotterdam
| |
op kwark leven  en water leven
4x per dag 500 gram kwark, voor de eiwitten en water voor je vocht 
perfect..
10-02-08, 20:38
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: gorlaeus laboratorium
| | |
tonijn is ook goedkoop,en verantwoord in de cut
cutten lijkt me goedkoper dan niet cutten eigenlijk,want je hoeft sowieso minder eten te kopen...
al zou ik denk ik wel geneigd zijn om meer supplementen te gaan gebruiken en dan wordt het juist weer duurder.
| 
10-02-08, 20:43
| | |
oke, kwark en tonijn zie ik hier voorbij komen; zo kom je toch lang niet aan je calorieen? En dit is toch ook echt niet vol te houden? Het moet wel lekker blijven zodat je het lang kan vol houden toch?
Psychedelica is de sleutel die past op het slot van het begrensde gedachtegoed die schapen met zich dragen.
| 
10-02-08, 20:45
| | Senior Member | | Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Belgium
| |
ook kip en kalkoenfilet | 
10-02-08, 20:49
| | Senior Member | | Geregistreerd: Nov 2007 Locatie: Friesland
| | Citaat:
Origineel gepost door Miss Deadlift tonijn is ook goedkoop,en verantwoord in de cut
cutten lijkt me goedkoper dan niet cutten eigenlijk,want je hoeft sowieso minder eten te kopen...
al zou ik denk ik wel geneigd zijn om meer supplementen te gaan gebruiken en dan wordt het juist weer duurder. | Zijn er dan speciale 'cut-supplementen'?
| 
10-02-08, 20:53
| | Senior Member | | Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Belgium
| |
zou ik niet weten | 
10-02-08, 21:09
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: gorlaeus laboratorium
| | Citaat:
Origineel gepost door Kartoffelz Zijn er dan speciale 'cut-supplementen'? | zeker
mijn favoriete leverancier (ik weet niet of ik mag spammen dus doe het maar niet) heeft nog wel wat zeer interessante stofjes die ik alleen niet zo snel zal kopen omdat ik ze nogal duur vind,maar eventueel zou ik het toch doen als ik er echt voor zou gaan.
sowieso zul je sneller aanvullende preparaten in overweging nemen omdat je toch wat eerder iets tekort komt.
In ieder geval heb je energie tekort en dat is vervelend met trainen.Er zijn verschillende supplementen die daar wat tegen helpen op verschillende manieren,echte stimulantia worden ook wel puur als vetverbrander gebruikt maar ik vind ze alleen interessant om goed te kunnen trainen met een energietekort.Nadeel is wel dat als je op die manier je verbranding geforceerd stimuleert de kans dus ook groter wordt dat je spieren verbrand,maar als je altijd slecht traint in de cut zul je ook spieren verliezen.
| 
10-02-08, 21:17
| | |
1 Maaltijd Rustdagen.
2 Bambix, muesli, zoetstof, kwark
3 yoghurt, bambix, kwark, zoetstof
4 6 volkoren brood, zalm
5 yoghurt, bambix, kwark, zoetstof
6 gehakt, groente, pasta
7 yoghurt, kwark
Maaltijd Trainingsdagen.
1 Bambix, muesli, zoetstof, kwark
2 yoghurt, bambix, kwark, zoetstof
3 6 volkoren brood, zalm
4 bambix, muesli, zoetstof, kwark
5 gehakt groente, pasta
6 yoghurt, kwark
Mijn cut schema.
| 
10-02-08, 21:22
| | Senior Member | | Geregistreerd: Nov 2007 Locatie: Friesland
| | Citaat:
Origineel gepost door Miss Deadlift zeker
mijn favoriete leverancier (ik weet niet of ik mag spammen dus doe het maar niet) heeft nog wel wat zeer interessante stofjes die ik alleen niet zo snel zal kopen omdat ik ze nogal duur vind,maar eventueel zou ik het toch doen als ik er echt voor zou gaan.
sowieso zul je sneller aanvullende preparaten in overweging nemen omdat je toch wat eerder iets tekort komt.
In ieder geval heb je energie tekort en dat is vervelend met trainen.Er zijn verschillende supplementen die daar wat tegen helpen op verschillende manieren,echte stimulantia worden ook wel puur als vetverbrander gebruikt maar ik vind ze alleen interessant om goed te kunnen trainen met een energietekort.Nadeel is wel dat als je op die manier je verbranding geforceerd stimuleert de kans dus ook groter wordt dat je spieren verbrand,maar als je altijd slecht traint in de cut zul je ook spieren verliezen. | Ah zo... 
Ik zal de eerste tijd niet hoeven te cutten. Misschien over een jaartje wel. | 
10-02-08, 21:59
| | Citaat:
Origineel gepost door jeffreyl oke, kwark en tonijn zie ik hier voorbij komen; zo kom je toch lang niet aan je calorieen? En dit is toch ook echt niet vol te houden? Het moet wel lekker blijven zodat je het lang kan vol houden toch? | je wilt toch droogtrainen, dan heb je geen calorien nodig
10-02-08, 22:03
|  | Super Moderator | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie
| | |
hoog in je eiwitten gaan zitten en laag in je koolhydraten maar wel genoeg binnen krijgen dat is het...
| 
10-02-08, 23:51
| |
Ja zoiets  ..
12-02-08, 19:00
| | |
|  | | | Topic Opties | Zoek in Topic | | | | | Weergave Modus | Lineare Modus |
Post Regels
| You may not post new threads You may not post replies You may not post attachments You may not edit your posts HTML code staat Uit | | | | | Welkom! | Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord | |