Fitness-Seller.nl Webshop
Ga Terug   DutchFitness.com Forum > Fitness en Gezondheid > Dieet Voeding

Antwoord

Topic Opties Zoek in Topic Weergave Modus
Oud 08-07-08, 01:11
*Zippie*'s Avatar
Senior Member

*Zippie* has a reputation beyond repute*Zippie* has a reputation beyond repute*Zippie* has a reputation beyond repute*Zippie* has a reputation beyond repute*Zippie* has a reputation beyond repute*Zippie* has a reputation beyond repute*Zippie* has a reputation beyond repute*Zippie* has a reputation beyond repute*Zippie* has a reputation beyond repute*Zippie* has a reputation beyond repute*Zippie* has a reputation beyond repute
ik vind dat het nog simpeler kan.. Ze gaat gewoon trainen, met het voedingschema dat ze dalijk heeft, valt ze af dan gaat het goed, valt ze niet af, dan worden het calorie inname omlaag doen, en dan weer het resultaat afwachten.
Is gewoon simpel

uiteraard je kan het ook allemaal gaan bereken en al die toestanden.. ik heb het nooit gedaan maar goed.

eten vreten slapen, grow like a Weed, no pain no Gain, no gain if you don't train so get your Butt to the Gym.
Met citaat antwoorden
Oud 08-07-08, 18:19
Senior Member

PeterE has much to be proud ofPeterE has much to be proud ofPeterE has much to be proud ofPeterE has much to be proud ofPeterE has much to be proud ofPeterE has much to be proud ofPeterE has much to be proud ofPeterE has much to be proud ofPeterE has much to be proud of
Citaat:
Origineel gepost door Missunshine Bekijk Post
Ik train op lage intensiteit, ik heb begrepen dat deze voor vetverbranding handig is. Dat doe ik minimaal 5 uur per week max 7. Nu weet ik nog niet hoeveel ik verbrand maar daar kom ik binnenkort wel achter als ik zo een apparaatje aanschaf.

Beter iets dan niet toch
Aha, ik had al zo'n vermoeden. Lage intensiteit voor vetverbranding is een hardnekkige mythe. Hoe hoger de intensiteit, hoe meer vet en kcals je verbrandt terwijl je bezig bent. Dat is 1.
Bovendien stimuleert hogere intensiteit de stofwisseling voor de rest van de dag. Dat is 2.
Tenslotte verbetert hogere intensiteit de konditie, waardoor je weer meer kunt verbruiken. Dat is 3.

Het goede nieuws is dus dat je nog veel ruimte voor verbetering hebt, namelijk door evenveel of zelfs iets meer te eten als nu en de intensiteiot van de kardio rustig op te voeren.

Dat gaat heel eenvoudig, door tijdens je kardiosessie een paar iets snellere intervallen op te nemen (dus niet je gelijk uit de naad gaan rennen he). Per keer doe je die intervallen dan iets langer, totdat je de hele sessie op die snelheid zit, en dat is dan je nieuwe basistempo. En dan begin je vandaaruit opnieuw met een paar intervallen.

Voor je het weet verbruik je per kardiosessie het dubbele van nu, en dat tikt heel aardig aan in het vetverlies!
Met citaat antwoorden
Oud 09-07-08, 12:23
Loca's Avatar
Senior Member

Loca has a brilliant futureLoca has a brilliant futureLoca has a brilliant futureLoca has a brilliant futureLoca has a brilliant futureLoca has a brilliant futureLoca has a brilliant futureLoca has a brilliant futureLoca has a brilliant futureLoca has a brilliant futureLoca has a brilliant future
Probeer inderdaad eens om de intensiteit geleidelijk wat op te voeren.
Succes!
Met citaat antwoorden
Oud 09-07-08, 23:45
Junior Member

Missunshine will become famous soon enough
Citaat:
Origineel gepost door PeterE Bekijk Post
Aha, ik had al zo'n vermoeden. Lage intensiteit voor vetverbranding is een hardnekkige mythe. Hoe hoger de intensiteit, hoe meer vet en kcals je verbrandt terwijl je bezig bent. Dat is 1.
Bovendien stimuleert hogere intensiteit de stofwisseling voor de rest van de dag. Dat is 2.
Tenslotte verbetert hogere intensiteit de conditie, waardoor je weer meer kunt verbruiken. Dat is 3.

Het goede nieuws is dus dat je nog veel ruimte voor verbetering hebt, namelijk door evenveel of zelfs iets meer te eten als nu en de intensiteiot van de cardio rustig op te voeren.

Dat gaat heel eenvoudig, door tijdens je kardiosessie een paar iets snellere intervallen op te nemen (dus niet je gelijk uit de naad gaan rennen he). Per keer doe je die intervallen dan iets langer, totdat je de hele sessie op die snelheid zit, en dat is dan je nieuwe basistempo. En dan begin je vandaaruit opnieuw met een paar intervallen.

Voor je het weet verbruik je per kardiosessie het dubbele van nu, en dat tikt heel aardig aan in het vetverlies!
Kijk, daar ben ik hier voor. Ik leer elke dag weer een beetje bij.
KT heb ik toegevoegd aan mijn work out en dan nu ook de intervallen. Beetje bij beetje die ladder op klimmen en ik kom er wel.

Thanx !!!
Met citaat antwoorden
Oud 06-08-08, 21:15
Junior Member

Een update:

Een maand bezig en nu al 4 en een half kg lichter. De krachttraining in combi met cardio werkt inderdaad beter. Mijn kcal verhoogd naar de 1800, met nadruk op eiwitten en vooral complexe kh.

Hij gaat lekker!
Met citaat antwoorden
Oud 07-08-08, 01:22
jacky den bels's Avatar
Super Moderator

jacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond repute
mooi en nu heb je geluk dat je niet op DBB zit want dan word er meteen geroepen om pics....
en je hebt een goede coach achter je staan....misschien een idee om je voedingsschema
hier ook te posten als dat van je coach mag....

jacky's DC logje

Laatst aangepast door jacky den bels : 07-08-08 om 01:26.
Met citaat antwoorden
Oud 07-08-08, 22:27
Junior Member

Citaat:
Origineel gepost door jacky den bels Bekijk Post
mooi en nu heb je geluk dat je niet op DBB zit want dan word er meteen geroepen om pics....
en je hebt een goede coach achter je staan....misschien een idee om je voedingsschema
hier ook te posten als dat van je coach mag....
Ik heb daar idd niet verteld waar ik nu ben. Ik coach mezelf eigelijk. Heb voornamelijk al mijn info aan jullie en DBB forum te danken.

BV:

Ontbijt: havermout met water en lijnzaad, zeg 50 gr.
11.00uur: pistolet met binenkant uitgeholt en 4 a 5 plakken kipfilet
Lunch, salade met 2 eieren en een volkorenwafel
15.00uur: wortels
17.30: salade met blik tonijn in water
avondeten wat de pot schaft thuis.

Natuurlijk meer dan genoeg bronwater per dag en groene thee met citroen van lipton (die is zoooo heerlijk).

Het is erg leuk om te zien dat het zo lekker gaat en zo gemakkelijk.
Nog 9 kg te gaan en dan ben ik op mijn streefgewicht.
Met citaat antwoorden
Oud 07-08-08, 23:52
jacky den bels's Avatar
Super Moderator

jacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond repute
hmm die thee heb ik al van gehoord die zou ook een beetje extra vetverbrandend moeten werken ;nu heb ik daar al meteen mijn twijfels bij maar alla als ie lekker is waarom niet.....

doe rustig aan met dat afvallen langzaam is beter..succes verder

jacky's DC logje
Met citaat antwoorden
Oud 08-08-08, 11:08
konijn342's Avatar
Senior Member

konijn342 has much to be proud ofkonijn342 has much to be proud ofkonijn342 has much to be proud ofkonijn342 has much to be proud ofkonijn342 has much to be proud ofkonijn342 has much to be proud ofkonijn342 has much to be proud ofkonijn342 has much to be proud of
Nou knap hoor Misssunshine.Groene thee is sowieso wel goed,het schijnt inderdaad een gunstige invloed te hebben op het gewicht ,maar ik denk dat (als het zo is) je een heleboel koppen thee moet drinken dan en dat het pas na een lange tijd te merken is.

Maar misschien komt het ook wel door de vele wc bezoekjes hahaha.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Tags
helpen, iemand, mijn, voedingsschema

Topic Opties Zoek in Topic
Zoek in Topic:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus

Post Regels