DutchFitness.com Forum

Nederlands-Belgisch Fitness & Gezondheid Board

Ga Terug   DutchFitness.com Forum > Fitness en Gezondheid > Dieet Voeding

DBB Foto Contest 2008
Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Weergave Modus
Oud 17-02-08, 12:07
jacky den bels's Avatar
Super Moderator

jacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond repute
Citaat:
Origineel gepost door PeterE Bekijk Post
Kan zijn, maar als je echt te weinig kcals eet dan helpt het niet al zou het allemaal eiwit zijn. Het brandstofdeel kan evengoed vet of koolhydraat of alkohol zijn, als het maar minder is dan je verbruikt.
je haalt wat door elkaar Peter zoals wij dat doen hebben we meer als voldoende calorieen binnen we vervangen de koolhydraten door eiwitten waarbij we wel net zoveel calorieeen binnen krijgen in het voorbeeld wat ik gepost heb zit je groofweg zo ongeveer op een 3000 calorieen per dag.

Jacky den mod

jacky's logje
Met citaat antwoorden
Oud 17-02-08, 13:38
Senior Member

Lukie has a reputation beyond reputeLukie has a reputation beyond reputeLukie has a reputation beyond reputeLukie has a reputation beyond reputeLukie has a reputation beyond reputeLukie has a reputation beyond reputeLukie has a reputation beyond reputeLukie has a reputation beyond reputeLukie has a reputation beyond reputeLukie has a reputation beyond reputeLukie has a reputation beyond repute
Cool

ik eet ook elke dag magere kwark is dit ok ?
Met citaat antwoorden
Oud 17-02-08, 18:33
jacky den bels's Avatar
Super Moderator

jacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond reputejacky den bels has a reputation beyond repute
ja is goed

Jacky den mod

jacky's logje
Met citaat antwoorden
Oud 17-02-08, 18:50
Senior Member

PeterE has much to be proud ofPeterE has much to be proud ofPeterE has much to be proud ofPeterE has much to be proud ofPeterE has much to be proud ofPeterE has much to be proud ofPeterE has much to be proud ofPeterE has much to be proud ofPeterE has much to be proud of
Citaat:
Origineel gepost door jacky den bels Bekijk Post
je haalt wat door elkaar Peter zoals wij dat doen hebben we meer als voldoende calorieen binnen we vervangen de koolhydraten door eiwitten waarbij we wel net zoveel calorieeen binnen krijgen in het voorbeeld wat ik gepost heb zit je groofweg zo ongeveer op een 3000 calorieen per dag.
Hij wil toch vet kwijt?
Met citaat antwoorden
Oud 05-04-08, 22:33
Oempf's Avatar
Junior Member

Oempf is a jewel in the roughOempf is a jewel in the roughOempf is a jewel in the rough
Ik ben ondertussen wel benieuwd hoe het is bevallen,.....
Al vet verloren en of spier aangezet.
De verkregen informatie leek mij juist dus ik vroeg me af hoe het er mee staat?
Met citaat antwoorden
Oud 06-04-08, 22:35
Junior Member

AznRyu will become famous soon enough
Hey dankje voor al die reacties.

Ja ik ben nog bezig geweest met trainen volgens het plan het gaf zker resultaat maar ik hield het zo niet lang vol.. =S maar 3weken echt vol gehouden daarna .. langzamerhand weer iets normaal eten.

Je weet hoe het is. afentoe feestjes of uiteten met je vrienden. Werk stress.
Ik let nog wel op wat ik eet, dus geen fastfood maar ben iets gezonder gaan leven.
Het maakt deze sport erg moeilijk en vereist een goeie motivatie. Vind het knap voor de gene die het wel paar maanden gelukt is.

Kwa spieren ben ik niet gegroeid maar wel wat vet kwijt geraakt
ik heb me oplaten meten was ongeveer 1 tot 2 procent omlaag.. zit nu op 17%

Ik blijf gewoon lekker me gangetje gaan. train nog steeds 4 tot 5 x per week.
Dus die sixpack zal deze zomer niet komen maar zker wel volgend jaar zomer
Met citaat antwoorden
Oud 07-04-08, 13:33
Senior Member

Blondje has a reputation beyond reputeBlondje has a reputation beyond reputeBlondje has a reputation beyond reputeBlondje has a reputation beyond reputeBlondje has a reputation beyond reputeBlondje has a reputation beyond reputeBlondje has a reputation beyond reputeBlondje has a reputation beyond reputeBlondje has a reputation beyond reputeBlondje has a reputation beyond reputeBlondje has a reputation beyond repute
Je zei dat je wel vet kwijt was, maar niet in gewicht was afgevallen. Dat is dan toch goed. Want dat hou in dat je spieren erbij hebt en ik ga er van uit dat je dat wel wilt.
Maar als je echt je doelen wilt behalen moet je wel stevig in je schoenen staan. Die doelen komen jammer genoeg niet vanzelf, helaas moeten ook wij nog steeds tijd en energie erin stoppen. Maar blijf vol houden
Oud 08-04-08, 01:14
Junior Member

AznRyu will become famous soon enough
Ja dat klopt kwa gewicht weeg ik ongeveer het zelfde... Ik zal me best nog eens doen heheh Blij dat dit forum nog leeft... =P was weer een geheugen steuntje van wat ik eigelijk wilde bereiken hehe zal weer proberen zo lang mogelijk vol te houden
Met citaat antwoorden
Oud 08-04-08, 07:53
Senior Member

Blondje has a reputation beyond reputeBlondje has a reputation beyond reputeBlondje has a reputation beyond reputeBlondje has a reputation beyond reputeBlondje has a reputation beyond reputeBlondje has a reputation beyond reputeBlondje has a reputation beyond reputeBlondje has a reputation beyond reputeBlondje has a reputation beyond reputeBlondje has a reputation beyond reputeBlondje has a reputation beyond repute
Heel goed. Zal volgende maand wel weer vragen hoe het gaat en dan wil ik natuurlijk wel een goed/positief antwoord van je

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus

Post Regels