| | 
23-01-08, 22:30
|  | Super Moderator | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie
| | |
je doelstellingen kun je het beste reeel houden zodat je niet met een erge kater komt te zitten zodat je het bijltje erbij neer gooit...doorzetten is de boodschap....
@Daphne vermannelijking komt pas als je aan de testosteron en consorten gaat er zijn wel vriendelijkere middeltjes maar daar moet je gewoon van af blijven gewoon au naturel trainen...dus voor figure gaan trainen.
| 
23-01-08, 23:08
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Rotterdam
| | Citaat:
Origineel gepost door jacky den bels je doelstellingen kun je het beste reeel houden zodat je niet met een erge kater komt te zitten zodat je het bijltje erbij neer gooit...doorzetten is de boodschap....
@Daphne vermannelijking komt pas als je aan de testosteron en consorten gaat er zijn wel vriendelijkere middeltjes maar daar moet je gewoon van af blijven gewoon au naturel trainen...dus voor figure gaan trainen. | Jups klopt als een Bus
24-01-08, 23:18
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: gorlaeus laboratorium
| | Citaat:
Origineel gepost door *Zippie* was eerder omdat ik vond dat de gesprekken nog niet voorbij waren daar  , en omdat ik niet voor niks hele tekste hierboven had getypt  | jaja,ik heb je wijze woorden wel gelezen hoor dus het was niet voor niks | 
24-01-08, 23:21
| |
ohww oke  dankje wel Miss!!
Doet me veel deugd
24-01-08, 23:27
| | Citaat:
Origineel gepost door *Zippie* Je moet/ hoeft je doelstelling ook niet groot te maken, ken ook op korte termijn als je wil. gewoon simpel je moet gewoon, je voeding in orde maken, en gaan trainen , klinkt makkelijk, maar als je je leven aan geeft dan gaat het vanzelf..
toen ik het leger in ging woog ik 68 kilo..2 jaar geleden,
na 4 maanden woog ik 64 kilo, had toen me opleiding gehad en was soldaat 2.
Ik had me toen voorgesteld omdat ik de tijd weer kreeg om te trainen er weer voor te gaan. eerste doel was 70 kilo wegen, eten eten eten, ging redelijk goed wat supplementen naar binnen gewerkt en braaf me ding gedaan, zover het kon want oefening en dat soort zooi maakt het niet makkelijk.
Na een jaar woog ik 80 kilo.. met een aardig laagje vet, oke volgende doel was droger staan met de zomer, dieet omgegooit, was me gelukt om 7 kilo af te vallen, 73 van de zomer, op dit moment weeg ik 82.3, vind me vetpercentage nog redelijk te doen tenopzichte van vorig jaar, maar me spiermassa is zeker toegenomen, en dat is dankzij de tijd die ik in me trainingen kan geven aardig gelukt, en zeker weten me voeding die ik beter in de hand heb als voorheen.
Zo deed ik het
Ja.. voorlopig ga ik eff nie op uitzending, heb blessure aan me schenen, en het word hem eff niet meer.
Inderdaad is lastig voor me als militair om voeding en training te combineren en alles, Shakes zijn de oplossing voor mij en helpen mij om voeding terplaatsen te hebben. | Ik train al Zippie,hoewel op dit moment(terwijl ik hier zit) niet natuurlijk  maarja je moet ook wel eens rust hebben he 
Voeding in orde is wat moeilijker,ik kan overal van af blijven als het moet en ik val eigenlijk heel gemakkelijk af,maar ik vrees niet alleen vet en veel krachtverlies en daar heb ik pas echt een hekel aan.
Zoals jij het doet blijf je wel mooi bezig iig,met dat cutten en bulken bedoel ik dan heb je steeds het idee dat er wat gebeurt.Wat ik doe is practisch op hetzelfde gewicht blijven hangen en hopen dat door training de samenstelling verbetert...
Kan je dan in het leger wel zomaar altijd een shake pakken? Zelfs dat zal wel niet altijd gaan denk ik zo  maar je conditie zal wel weinig te wensen overlaten zeker die wordt daar wel goed getraind toch | 
24-01-08, 23:39
| | Citaat:
Origineel gepost door Miss Deadlift Ik train al Zippie,hoewel op dit moment(terwijl ik hier zit) niet natuurlijk  maarja je moet ook wel eens rust hebben he 
Voeding in orde is wat moeilijker,ik kan overal van af blijven als het moet en ik val eigenlijk heel gemakkelijk af,maar ik vrees niet alleen vet en veel krachtverlies en daar heb ik pas echt een hekel aan. kracht verlies, hmm ik heb kracht verlies als ik ga cutten, gewoon minder energie en kracht.
Zoals jij het doet blijf je wel mooi bezig iig,met dat cutten en bulken bedoel ik dan heb je steeds het idee dat er wat gebeurt.Wat ik doe is practisch op hetzelfde gewicht blijven hangen en hopen dat door training de samenstelling verbetert...
Ja het is wel leuk die veranderingen, maar als ik nou droog bleef en massa won, en me kracht het zelfde bleef of beter zelfs steeg  he..
Ja, je moet dus zorgen dat je voeding in orde is, in iedergeval je eiwitten die zijn het belangrijkst.
Kan je dan in het leger wel zomaar altijd een shake pakken? Zelfs dat zal wel niet altijd gaan denk ik zo  maar je conditie zal wel weinig te wensen overlaten zeker die wordt daar wel goed getraind toch  | Ik maak me shakes altijd van te voren.. ik weet meestal hoelaat ik wel weer terug ben op me kamer, als dat niet kan ja dan kan het niet.
Mijn conditie..  is op dit moment kut, waarom omdat ik al meer als een jaar een blessure heb aan me schenen...
moet naar een revalidatiecentrum om te herstellen.
Me conditie was heel goed!!!
24-01-08, 23:39
| |
ohww vage post zo te zien... Me antwoorden staan er tussen
24-01-08, 23:52
| |
valt mee is wel te lezen toch
ik bedoel idd met cutten ja,dan heb ik altijd veel krachtverlies en daarom wil ik eigenlijk niet meer cutten,terwijl ik het aan de andere kant eigenlijk wel zou willen 
maar ik zou dan toch ontevreden zijn met hetgene wat ik dan overhoud dus sowieso nog maar een tijdje goed doortrainen voor ik weer zoiets probeer
teminste dat wil zeggen...een klein beetje strak zou ik er toch wel bij willen lopen van de zomer  dan maar hopen dat dat ook lukt met gewoon goed trainen en niet apart dieeten.. | 
24-01-08, 23:57
| |
Ja je moet je doelen zo samen stellen, dat je ze allemaal kan behalen he  , wat ik zou aanraden, is gewoon na de zomer, lekker bulken en zo clean mogelijk dan  , en dan na de winter ergens februari, beginnen met wat cutten, zo doe ik het een beetje..
hoog in de bulk met alles, en in de cut hoog in eiwitten en de rest laag, vorige zomer was het me redelijk gelukt, kijken of het dit keer nog beter gaat.
25-01-08, 00:00
| |
Ja van die kracht baalde ik ook wel.. maar als ik die kracht wil behouden dan moet ik dus, heel me dieet in een lijstje gaan zetten en precies bij houden hoeveel ik in neem en alles.. en dan ken ik precies kijken of ik boven of onder onderhoud of iets dergelijks train... maar daar heb ik 1 geen tijd voor en 2 het eten niet voor hier en alweer die tijd nie voor  dus doe het allemaal uit me hoofd en kijk gewoon naar me lichaam. en die kracht is dus nu hoog, en als ik ga cutten word die weer lager, maar ga dan ook wel iets meer herhalingen maken beetje afwisselen.
31-01-08, 13:04
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Nov 2007 Locatie: dedemsvaart
| |
hallo allemaal!
ben ff tijdje druk geweest
hoe is t hier?
(K)
| 
31-01-08, 13:30
| |
Ja ik heb het gemerkt 
Staat weer genoeg info bij!!
31-01-08, 13:37
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Nov 2007 Locatie: dedemsvaart
| |
zal t allemaal weer eens doornemen als ik tijd heb..
moet nu naar me werk | 
31-01-08, 13:43
| |
okee komt wel goed toch 
Werkse!!  meid
31-01-08, 14:29
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: België
| | |
Op een paar dagen komt er soms veel info bij hier.
| You may not post new threads You may not post replies You may not post attachments You may not edit your posts HTML code staat Uit | | | | | Welkom! | Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord | |