| | 
21-01-08, 21:57
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Rotterdam
| | Citaat:
Origineel gepost door DaphneOkken vind t moeilijk, heb nu al moeite met voeding en het vergt natuurlijk onwijs veel discipline.. maar tis ook wel weer een kans die ik misschien nooit meer krijg..
waar ik bang voor ben: grote veranderingen aan mn lichaam..
zie bij sommige vrouwen toch dat ze wat mannelijker hoofd krijgen etc etc
en tja, ik ben nogal ijdel wat dat betreft
heb iig afgesproken dat we binnekort samen alles ff doorgaan nemen enzo,
en dan zie ik t wel.
wat zijn jullie doelstellingen eigenlijk? |
Mannelijker hoofd, dan denk je wel snel richting, de verboden middelen enzo hoor 
Die kans is gewoon super!!
eigen doelen, gewoon lekker doorgaan zoals ik nu ga, sterker worden, en wat massa pakken.
In het leger het gaat nie altijd zoals het moet gaan,
En ander werk komt er misschien aan dus de komende tijd word nog lastig, maar hoop het goed te door lopen, en dat me lichaam er niet onder lijdt.
21-01-08, 22:01
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: gorlaeus laboratorium
| | voor fitness en figure zou toch geen testosteron nodig moeten zijn > dus dan krijg je ook geen mannelijk hoofd ofzo.
Discipline hebben dat zal wel moeten idd,weinig ruimte om te smokkelen met je voeding
Ik haal mijn doelstellingen niet,dus heb ik altijd wat te zeuren dat is het probleem Zippie 
Misschien zou ik eens een doelstelling moeten maken,een die haalbaar is,maar dan moet ik me een doel stellen dat geen ruk voorstelt en dan is het weer oninteressant  | 
21-01-08, 22:04
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: gorlaeus laboratorium
| | Zit jij bij het leger Zippie? Hoe gaat dat daar dan ze laten je daar toch zeker wel behoorlijk trainen
Toch hopelijk geen risico op binnenkort gigantisch massaverlies in de vorm van hele ledematen (als je uitgezonden wordt...)  | 
21-01-08, 22:07
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Nov 2007 Locatie: dedemsvaart
| | Citaat:
Origineel gepost door Miss Deadlift voor fitness en figure zou toch geen testosteron nodig moeten zijn > dus dan krijg je ook geen mannelijk hoofd ofzo.
Discipline hebben dat zal wel moeten idd,weinig ruimte om te smokkelen met je voeding nee oke, maar vind t gewoon een moeilijke keus.. als ik ergens voor ga wil ik er voor 10000% voor gaan en niet half..
Ik haal mijn doelstellingen niet,dus heb ik altijd wat te zeuren dat is het probleem Zippie 
Misschien zou ik eens een doelstelling moeten maken,een die haalbaar is,maar dan moet ik me een doel stellen dat geen ruk voorstelt en dan is het weer oninteressant  | onhaalbare doelstelling is ook goed, gewoon proberen er zo dicht mogelijk bij in de buurt te komen  | 
21-01-08, 22:16
| | Citaat:
Origineel gepost door Miss Deadlift voor fitness en figure zou toch geen testosteron nodig moeten zijn > dus dan krijg je ook geen mannelijk hoofd ofzo.
Discipline hebben dat zal wel moeten idd,weinig ruimte om te smokkelen met je voeding
Misschien zou ik eens een doelstelling moeten maken,een die haalbaar is,maar dan moet ik me een doel stellen dat geen ruk voorstelt en dan is het weer oninteressant  | Je moet/ hoeft je doelstelling ook niet groot te maken, ken ook op korte termijn als je wil.
gewoon simpel je moet gewoon, je voeding in orde maken, en gaan trainen  , klinkt makkelijk, maar als je je leven aan geeft dan gaat het vanzelf..
toen ik het leger in ging woog ik 68 kilo..2 jaar geleden,
na 4 maanden woog ik 64 kilo, had toen me opleiding gehad en was soldaat 2.
Ik had me toen voorgesteld omdat ik de tijd weer kreeg om te trainen er weer voor te gaan. eerste doel was 70 kilo wegen, eten eten eten, ging redelijk goed wat suplementen naar binnen gewerkt en braaf me ding gedaan, zover het kon want oefening en dat soort zooi maakt het niet makkelijk.
Na een jaar woog ik 80 kilo.. met een aardig laagje vet, oke volgende doel was droger staan met de zomer, dieet omgegooit, was me gelukt om 7 kilo af te vallen, 73 van de zomer, op dit moment weeg ik 82.3, vind me vetpercentage nog redelijk te doen tenopzichte van vorig jaar, maar me spiermassa is zeker toegenomen, en dat is dankzij de tijd die ik in me trainingen kan geven aardig gelukt, en zeker weten me voeding die ik beter in de hand heb als voorheen.
Zo deed ik het
Ja.. voorlopig ga ik eff nie op uitzending, heb blessure aan me schenen, en het word hem eff niet meer.
Inderdaad is lastig voor me als militair om voeding en training te combineren en alles, Shakes zijn de oplossing voor mij en helpen mij om voeding terplaatsen te hebben.
21-01-08, 22:18
| | Citaat:
Origineel gepost door DaphneOkken onhaalbare doelstelling is ook goed, gewoon proberen er zo dicht mogelijk bij in de buurt te komen  | Kijk zolang je je kont naar de gym heb gebracht en je hebt je ding gedaan is het weer goed!!
Zolang je je kwark netjes gegeten hebt is het goed, ben je aan het dieeten (cutten) en je hebt die bic mac of chocolade weerstaan is het goed  , de resultaten komen vanzelf..
het moet alleen even, allemaal normaal worden wat je doet..
Als ik om 3 uur op me horloge kijk, dat zegt dat dat ik een shake naar binnen moet werken  , en zo moet je leven 
23-01-08, 16:12
| | | Bumpje
23-01-08, 16:13
| | Senior Member | | Geregistreerd: Nov 2007 Locatie: Friesland
| | Citaat:
Origineel gepost door *Zippie* Bumpje | Was dat nodig ofzo? | 
23-01-08, 16:20
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: België
| | Het was toch bijna 2 dagen geleden dat er hier nog iets gepost werd 
23-01-08, 16:20
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: België
| | | En zo krijgt zippie zijn postcount omhoog.
23-01-08, 16:30
| | Senior Member | | Geregistreerd: Nov 2007 Locatie: Friesland
| | Citaat:
Origineel gepost door Tjer Het was toch bijna 2 dagen geleden dat er hier nog iets gepost werd  | Dat scheelt al aardig, ja. | 
23-01-08, 18:15
| | was eerder omdat ik vond dat de gesprekken nog niet voorbij waren daar  , en omdat ik niet voor niks hele tekste hierboven had getypt 
23-01-08, 20:49
| | Senior Member | | Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Belgium
| | | was interessant Zippie | 
23-01-08, 20:51
| | | Dankje Lukie!!!
23-01-08, 20:58
| | Senior Member | | Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Belgium
| | Citaat:
Origineel gepost door *Zippie* Dankje Lukie!!! | als het goed is mag het gezegd worden mate  |  | | | Topic Opties | Zoek in Topic | | | | | Weergave Modus | Lineare Modus |
Post Regels
| You may not post new threads You may not post replies You may not post attachments You may not edit your posts HTML code staat Uit | | | | | Welkom! | Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord | |