| | 
09-07-08, 14:36
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Rotterdam
| |
haha Jacky is geen professional hoor  .. grapje Jacky
der zijn idd prof die langs komen.
hmmm.. mijn meissie kan niet mee  moet werken, zal waarschijnlijk met me Maat daar naar toe gaan.
09-07-08, 21:53
|  | Super Moderator | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie
| | Citaat:
Origineel gepost door Blondje Als het heel mooi weer is wel  De beachgym ligt echt aan het water, dus bij mooi weer veel kans op vrouwen in bikini en wie weet topless  | woootttttt Blondje gaat topless of lees ik iets wat er niet staat
ik neem in ieder geval mijn zonnebrand en bikini mee want je weet ooit nooit....
@Michael er komen pro's dus daar kun je altijd van leren
| 
10-07-08, 13:29
| | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: hier uiteraard
| |
Hahahah Jacky je leest echt iets wat er niet staat, maar goed je weet nooit. Mischien moet ik maar eens iets proberen wat ik nog nooit gedaan heb  Maar hou er rekening mee dat die kans heel erg klein is
__________________ Als ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest? | 
10-07-08, 15:20
| | |
wat ik net las op dbb.. is dat het grote kans bestaat dat het dus kut weer is..zelfs tot september ofzo:S ik hoop het niet maar goed.
10-07-08, 20:42
| | Citaat:
Origineel gepost door Blondje Hahahah Jacky je leest echt iets wat er niet staat, maar goed je weet nooit. Mischien moet ik maar eens iets proberen wat ik nog nooit gedaan heb  Maar hou er rekening mee dat die kans heel erg klein is  | hmmm gewoon doen als jij topless gaat doe ik dat ook hahaha ach blondje als je dat niet wil gewoon niet doen ;maar ik kan wel iemand heel goed ompraten | 
10-07-08, 20:43
| | Citaat:
Origineel gepost door *Zippie* wat ik net las op dbb.. is dat het grote kans bestaat dat het dus kut weer is..zelfs tot september ofzo:S ik hoop het niet maar goed. | nee het word volgende week beter weer dus dat gaat wel goed komen ;Annuska neemt ook haar bikini mee mooi kan ze samen met blondje gaan zonnen en over ons roddelen  | 
11-07-08, 08:55
| | |
Klopt, sprak gisteren Dave Hawk en vandaag gaan we horen of het doorgaat of niet. Ik ken de lokatie en je hebt echt mooi weer nodig om het super geslaagt te hebben. En gaat het door dan neem ik zeker mijn bikini mee, kan Annuska me leren roddelen
__________________ Als ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest? | 
11-07-08, 12:44
|  | Member | | Geregistreerd: Jul 2008
| | Citaat:
Origineel gepost door jacky den bels woootttttt Blondje gaat topless of lees ik iets wat er niet staat
ik neem in ieder geval mijn zonnebrand en bikini mee want je weet ooit nooit....
@Michael er komen pro's dus daar kun je altijd van leren | Oke  Lijkt me interessant!
| 
11-07-08, 13:13
| | Citaat:
Origineel gepost door jacky den bels nee het word volgende week beter weer dus dat gaat wel goed komen ;Annuska neemt ook haar bikini mee mooi kan ze samen met blondje gaan zonnen en over ons roddelen   | Citaat:
Origineel gepost door Blondje Klopt, sprak gisteren Dave Hawk en vandaag gaan we horen of het doorgaat of niet. Ik ken de lokatie en je hebt echt mooi weer nodig om het super geslaagt te hebben. En gaat het door dan neem ik zeker mijn bikini mee, kan Annuska me leren roddelen | Als jullie het maar niet over mij gaan hebben
11-07-08, 21:12
| |
voor degene die het nog niet gehoord hebben De Beachgym gaat niet door wegens het slechte weer ;wat ze verwachten volgende week .Het heeft nog wel kans da=t er iets anders geregeld word en dat laat ik dan wel weer weten ....
verdomme het lijkt wel of ik Blondje niet mag ontmoeten en vooral niet in bikini mag zien...  | 
11-07-08, 21:13
| | Citaat:
Origineel gepost door Blondje Klopt, sprak gisteren Dave Hawk en vandaag gaan we horen of het doorgaat of niet. Ik ken de lokatie en je hebt echt mooi weer nodig om het super geslaagt te hebben. En gaat het door dan neem ik zeker mijn bikini mee, kan Annuska me leren roddelen | hahaha julllie kunnen wel roddelen allebei blond dus dat gaat dan altijd goed komen... | 
12-07-08, 00:32
| |
Lijkt me best leuk om jullie ook eens te zien enzo! DBB'ers in real life | 
12-07-08, 09:54
| | |
de kans blijft heel groot aanwezig Michael alleen ze zijn op een ander forum met iets vervangends bezig ;maar dat laat ik hier dan wel weten..
| 
12-07-08, 10:21
| |
ja ik hoorde het dat de beachgym niet door gaat. Erg jammer. Idee was super leuk. En nu kan ik niet roddelen over Zippie  En Jacky zie ik ook nog niet 
Wordt wel nieuwsgierig wat voor een vervangends er komt. Daat heb ik Dave nog niet over gehoort
12-07-08, 10:51
| |
Wat jammer! Hopelijk komt er een goed vervangend iets |  | | | Topic Opties | Zoek in Topic | | | | | Weergave Modus | Lineare Modus |
Post Regels
| You may not post new threads You may not post replies You may not post attachments You may not edit your posts HTML code staat Uit | | | | | Welkom! | Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord | |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:05.