| | 
12-07-08, 13:21
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Rotterdam
| | Citaat:
Origineel gepost door Blondje ja ik hoorde het dat de beachgym niet door gaat. Erg jammer. Idee was super leuk. En nu kan ik niet roddelen over Zippie En Jacky zie ik ook nog niet 
Wordt wel nieuwsgierig wat voor een vervangends er komt. Daat heb ik Dave nog niet over gehoort |
12-07-08, 14:31
|  | Super Moderator | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie
| | |
NBBF BeachGym 2008 Vlissingen 19 juli
Lokatie: Standpaviljoen “Panta-Rhei”, Nollestrand, Vlissingen.
Route: A 58 richting Vlissingen, Centrum aanhouden vervolgens richting Boulevard.
Parkeren: Ruime parkeerplaats voor 200 auto’s op 5 minuten loopafstand.
Lokatie BeachGym: Op het strand, workout ruimte van 60 m2 met eventuele overkapping bij wat regen, 2 km strandvlakte, 30 meter van het water, 200 meter van de boulevard met nog eens 1.5 km strand, terrassen, restaurants en andere vreetschuren. Toiletten en douches aanwezig.
Beachgym staat op slechts 15 min loopafstand vanaf het centrum.
Aanvangstijd hoor je snel!
12-07-08, 14:33
| | Citaat:
Origineel gepost door Blondje ja ik hoorde het dat de beachgym niet door gaat. Erg jammer. Idee was super leuk. En nu kan ik niet roddelen over Zippie  En Jacky zie ik ook nog niet 
Wordt wel nieuwsgierig wat voor een vervangends er komt. Daat heb ik Dave nog niet over gehoort | tja Blondje vervelend om dit te zeggen maar daar zul je Dave ook niet over gaan horen ..maar ik hoop wel dat je nu toch gaat komen naar het verre Vlissingen hmmm is voor mij toch weer een 2 uur rijden bedenk ik me nu maar wij zijn er....
| 
12-07-08, 19:43
| | |
das idd een stukkie karren.. hmm
12-07-08, 20:05
| | |
ach Zippie dat stukkie is wel te doen he
| 
12-07-08, 22:04
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Голландия
| |
Jammer dat ik moet werken.
Had wel zin om even op het strand te liggen bakken! | 
12-07-08, 23:55
| | |
dagje vrij nemen is ook niet verkeerd zien wij je ook weer eens..
| 
13-07-08, 00:26
| |
Ja dat is zo...
Maar wij hebben al een dubbeldate gepland toch Jacky?
We hebben alleen nog geen datum en tijd afgesproken | 
13-07-08, 00:36
| | |
nee klopt zat ik me ook al te bedenken maar dat ligt aan dat pindarotsje van je als ie die visjes getemd heeft moesten we komen kijken...
| 
13-07-08, 10:15
| | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: hier uiteraard
| | Citaat:
Origineel gepost door jacky den bels tja Blondje vervelend om dit te zeggen maar daar zul je Dave ook niet over gaan horen ..maar ik hoop wel dat je nu toch gaat komen naar het verre Vlissingen hmmm is voor mij toch weer een 2 uur rijden bedenk ik me nu maar wij zijn er.... | Nee ik snap helemaal waarom ik Dave er niet over hoor  Zuthpen was nog te doen voor mij, ongeveer 45minuten fietsen. Hoe lang doe ik erover om naar Vlissingen te fietsen  Nee zonder gekheid, dat gaat jammer genoeg niet lukken 
Snap zelf ook niet waarom er nu al afgeblazen is, echt erg jammer. Was een super idee had gewoon door moeten gaan, ook al was het weer minder. Zou super gezellig zijn geworden. Gelukkig voor de anderen gaat het ook door, heel goed op in gesprongen, alleen nu wel zonder mij
__________________ Als ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest? | 
13-07-08, 10:25
| | |
ik zelf denk dat de locatie die ze nu hebben zelfs beter is ;als het weer iets mee werkt helemaal .Het rare is dat het daar eigenlijk bijna nooit regent een paar drupjes en dan is de bui alweer weggewaaid.PFFFF als Blondtje niet gaat is het niet zo gezellig ;Loca komt ook al niet
| 
16-07-08, 14:47
| | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: hier uiteraard
| | |
Las net op BR (leuk forum ook trouwens) Dat alles rond is qua toestellen, profs, enz. Tja die contacten waren ook al gelegt. Hopelijk wordt het weer beter dan dat er nu voorspelt wordt, zou echt jammer zijn dat zo veel tijd en energie in het water gaat vallen. Maar goed voor degene die gaan heel veel plezier
__________________ Als ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest? | 
16-07-08, 22:16
| | |
denk niet dat het weer beter word maar dat gaat voor mij de pret niet drukken ;het heeftzelfs een grote kans dat ik daar ergens ga slapen als ik zo een bordje tegen kom
met Zimmer frei....hahaha bitte ein zwei drei bier und schnell...
| 
17-07-08, 01:02
| |
Zuiplap
17-07-08, 02:10
| | Citaat:
Origineel gepost door jacky den bels denk niet dat het weer beter word maar dat gaat voor mij de pret niet drukken ;het heeftzelfs een grote kans dat ik daar ergens ga slapen als ik zo een bordje tegen kom
met Zimmer frei....hahaha bitte ein zwei drei bier und schnell... | Alles is goed toch Jack, zo lang ze maar wc-deuren hebben? |  | | | Topic Opties | Zoek in Topic | | | | | Weergave Modus | Lineare Modus |
Post Regels
| You may not post new threads You may not post replies You may not post attachments You may not edit your posts HTML code staat Uit | | | | | Welkom! | Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord | |