| | 
17-07-08, 06:34
|  | Super Moderator | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie
| | |
mwah Loca wat geef ik nou om een wc deurtje meer of minder......
@ Zippie ik zal het tegen Annuska dat je haar een zuiplap vind, zeggen dus je kan zaterdag wel weer iets verwachten
| 
19-07-08, 21:48
| | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: hier uiteraard
| | |
Nou jongens vertel hoe was het , Ben erg benieuwd. Zag op buienradar een paar flinke buien overtrekken. hier gelukkig zo goed als droog gebleven hopelijk hadden jullie ook geluk. Dus vertel wie heb je gezien aan profs en bekende laat de verhalen maar komen
__________________ Als ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest? | 
19-07-08, 21:54
| | |
Heb net op BR de eerste foto's gezien, ziet er super goed en gezellig uit. Ik ga zeker kijken naar Hart van Nederland daar zou het toch op komen?
__________________ Als ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest? | 
20-07-08, 01:04
| |
pfff ik ben net thuis en het was goed en gezellig hahaha ;wel een ferm briesje maar het trainen ging wel redelijk ,ik had mijn spullen meegenomen voor het geval dat en jawel nadat ik een glas of 5 bier op had kwam Bassiej(van dbb) aangezet en toen heb ik maar even met hem getraind daar zijn foto's van gemaakt door Opa daarna nog wat gedronken en gegeten kortom een gezellige dag voor herhaling vatbaar oja en een stel grote meneeren en dames gezien ook gezellig mee gebabbeld dus een top dag geweest en voor diegene die er niet waren pfffrrrrtttttt ik vind niet zo vlug een smilie met een uitgestoken tong | 
20-07-08, 10:51
| |  
Je bedoelt deze.
Wel goed te lezen dat het gezellig was, hopelijk volgend jaar weer en hopeiljk kan ik dan wel en is het dichterbij
20-07-08, 11:52
| | |
ja die bedoel ik dus hahaha ach het was laat en ik mocht dus echt niet meer terug rijden dan snap je het wel..
| 
20-07-08, 13:57
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Apr 2008
| | |
Bij mij hield het niet op met regen,maar daar was het dus wel droog?
| 
20-07-08, 18:08
| | |
ik geloof twee kleine buitjes gehad in de uren dat ik daar was ...eentje terwijl ik aan het trainen was en die ging zo van heej het regent ow het is alweer gestopt met regenen...
| 
20-07-08, 23:17
| | |
op br staan nu flink wat foto's van gisteren dus wie interesse heeft ..ik sta er ook op maar ik zeg niet wie ik is hahaha want de meeste weten dat toch al.
| 
21-07-08, 09:00
| |
had je foto al gezien, En dan die tekst erbij, je kijk ook alsof je wel genoeg hebt gehad  Maar de foto's laten wel zien dat het gezellig was
21-07-08, 10:55
| | Citaat:
Origineel gepost door Blondje had je foto al gezien, En dan die tekst erbij, je kijk ook alsof je wel genoeg hebt gehad  Maar de foto's laten wel zien dat het gezellig was | och dat genoeg hebben viel wel mee eigenlijk ,maar het was gezellig en daar gaat het om ..
| 
21-07-08, 22:20
| | | | 
22-07-08, 09:10
| | |
Goed om de link hier te plaatsen, ziet er echt super uit, had er graag bij willen zijn (maar dat wist iedereen al)
22-07-08, 09:11
| | |
ja dat weten we wel trouwens je krijgt een herkansing dat weet je he...
| 
22-07-08, 11:46
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Groningen
| | |
Ziet er strak uit, Jacky, maar wie ben jij dan? (no homo)
Psychedelica is de sleutel die past op het slot van het begrensde gedachtegoed die schapen met zich dragen.
|  | | | Topic Opties | Zoek in Topic | | | | | Weergave Modus | Lineare Modus |
Post Regels
| You may not post new threads You may not post replies You may not post attachments You may not edit your posts HTML code staat Uit | | | | | Welkom! | Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord | |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:09.