| | 
22-07-08, 12:37
|  | Super Moderator | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie
| | |
hahaha tja ik dacht dat je dat al wist ....ik sta op een foto gewoon in een rood met wit bloesje
| 
22-07-08, 13:13
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Groningen
| |
Jezus man, wat een beren waren daar aanwezig. Ik zie Aimee of hoe ze ook mag heten en waar staat Purple dan  Jouw foto ben ik trouwens nog niet tegen gekomen.
Psychedelica is de sleutel die past op het slot van het begrensde gedachtegoed die schapen met zich dragen.
| 
22-07-08, 17:12
| | |
purple was er niet ...hahaha ik was zo ongeveer de kleinste die daar aanwezig was dammmm
| 
22-07-08, 18:23
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Groningen
| |
Hehe, en zijn er ook ergens foto's van Purple?
En welke DBB leden, waren daar allemaal aanwezig? Zit zulke gasten, nou de hele dag te posten op DBB??
Psychedelica is de sleutel die past op het slot van het begrensde gedachtegoed die schapen met zich dragen.
| 
23-07-08, 09:03
| | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: hier uiteraard
| | |
Wanneer komt mijn herkansing dan, volgend jaar of nog eerder
__________________ Als ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest? | 
23-07-08, 10:38
| | |
beachgym volgend jaar eeeuuh meets komt er dit najaar weer eentje en dan geloof ik in Rotterdam
| 
23-07-08, 10:38
| | Citaat:
Origineel gepost door jeffreyl Hehe, en zijn er ook ergens foto's van Purple?
En welke DBB leden, waren daar allemaal aanwezig? Zit zulke gasten, nou de hele dag te posten op DBB?? | van dbb alleen Bassiej,blokkieblok nog twee die ik niet ken en ik zei de gek
| 
27-07-08, 13:04
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: drunen
| | Citaat:
Origineel gepost door jacky den bels van dbb alleen Bassiej,blokkieblok nog twee die ik niet ken en ik zei de gek | idd  Zit er hard aan te denken om ander werk te gaan doen ,... wat zou betekenen dat ik meer, veel meer vrije tijd krijg ,... wat weer betekend evenementen / wedstrijden samen met m'n cam | 
27-07-08, 20:27
| | |
mooi XXLtje dat word wel weer eens tijd he dat je weer eens met je cam op pad kan gaan.
|  | | | Topic Opties | Zoek in Topic | | | | | Weergave Modus | Lineare Modus |
Post Regels
| You may not post new threads You may not post replies You may not post attachments You may not edit your posts HTML code staat Uit | | | | | Welkom! | Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord | |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:59.