| Ik ben beland in een nieuwe fase.. ik ben in de ban van
Om mij heen gebeurt het overal. Mijn vrienden raken in de ban van poep; en ook ik door het poepfase-virus flink hard in mijn kont genomen. Het gebeurt bijna iedereen rond zijn 20e levensjaar. Sommigen zijn er erg vroeg bij, sommigen blijven er eeuwig in hangen. Vroeger begreep ik zulke dingen niet; ik wist niet eens van het bestaan van een poepfase rond je 20e af. Via gesprekken met vrienden, vriendinnen en schoolboeken ontdekte ik het. Dat ontzag voor poep, het bestond echt!
Zo had ik eens een vriendinnetje dat altijd wilde weten wanneer ik voor het laatst goed gescheten had. Zij vond het een 'stimulatie van de vertrouwensband'. Jaaja. Stiekem geilde zij erop, want ze wilde niet veel later na het ontdekken van haar laatste poepmoment me helemaal lam neuken op vele mogelijke manieren. Ik was jong, naief en altijd geil, dus ik trok me bar weinig van haar liefde voor poep aan. Als er geneukt kon worden, dan werd er ook geneukt; poep of geen poep. Pas na het verbreken van die relatie begon ik over haar niet te ontkennen liefde voor poep na te denken en mijn wenkbrauwen te fronsen. Maar toen wist ik dat nog niet, dat van die poepfase.
In mijn klas bevond zich een meisje dat het klaarspeelde een heel lesuur lang grapjes over poep te verzinnen en er zelf het hardst om te lachen. Jeroentje van Jan, Jans & de koters is het boegbeeld voor iedereen in de poepfase. Iemand die een zinnetje over poep hip en algemeen bekend kan maken, is natuurlijk een held. Best begrijpelijk.
Mijn huidige vriendin duidt sinds kort alles wat ze leuk vindt aan met termen als 'poepend geweldig'. Om haar zin kracht bij te zetten beweert hij dat 'ze 'de poepende waarheid' spreekt. Ik spreek sinds enige tijd van poepnegers en poephomo's als ik iemand stom vind. (lieve negers en homo's. dat is geen diskriemienaatsie, dat is gewoon mijn poepfase.) Sprak ik voorheen over sukkels, honden, kneuzen en lompe koeien; de poepfase heeft mijn leven drastisch (maar doch zeer positief) beinvloedt. Vroegah sprak ik subtiel over "eventjes naar de wc gaan", nu ga ik gewoon even lekker vies schijten. Poepen is leuk, lekker, een verademing voor uw darmen en gezond....
Jaaaah! Ik wil een klysma!!
|