| | 
13-03-08, 21:47
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: België
| |
Komt hier een verborgen kantje van zippie naar boven?
13-03-08, 22:28
|  | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Rotterdam
| | Citaat:
Origineel gepost door jacky den bels pas op wat je zegt zippie dadelijk komt ze dat doen  | ik zou haar dan toch spanken Citaat:
Origineel gepost door Tjer Komt hier een verborgen kantje van zippie naar boven?  | uhh nee  haha.
14-03-08, 07:04
|  | Super Moderator | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie
| |
pfff iedereen zou dat wel eens willen doen ik heb dat al ooit gedaan maar ze kreeg meteen een bloedneus en toen moest ik al stoppen | 
14-03-08, 12:31
| |
Bloedneus hoe dat dan?
14-03-08, 20:09
| | Senior Member | | Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: hier uiteraard
| |
Dit is het begin van een leuk verhaal verwacht ik dus Jacky kom maar op
__________________ Als ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest? | 
14-03-08, 20:14
| |
tja ze zei Jacky ik houd wel van wat slaan tijdens de sex aleen het probleem was we waren het op zijn hondjes aan het doen en ik denk hoe los ik dat nu weer op  ?
aha als ik een keer hard stoot knalt ze met haar kop tegen de muur dat zal ze dan ook wel lekker vinden en meteen toen ik het dacht deed ik dat resultaat was een bloedneus oja en ik moest de kamer opnieuw sauzen allemaal bloed op de muur . achteraf zei ze dat ze bedoelde wat zachte klappen op haar kont maar ja dat was te laat dus | 
14-03-08, 20:30
| | Citaat:
Origineel gepost door jacky den bels tja ze zei Jacky ik houd wel van wat slaan tijdens de sex aleen het probleem was we waren het op zijn hondjes aan het doen en ik denk hoe los ik dat nu weer op  ?
aha als ik een keer hard stoot knalt ze met haar kop tegen de muur dat zal ze dan ook wel lekker vinden en meteen toen ik het dacht deed ik dat resultaat was een bloedneus oja en ik moest de kamer opnieuw sauzen allemaal bloed op de muur . achteraf zei ze dat ze bedoelde wat zachte klappen op haar kont maar ja dat was te laat dus  |      .... 
ik lach me dood.. me avond is al weer goed begonne!
14-03-08, 20:54
| | Senior Member | | Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Belgium
| |
was op 11 maart jarig mates | 
14-03-08, 21:19
| | |
gefeliciteerd dan nog he
| 
14-03-08, 22:10
| | Citaat:
Origineel gepost door Lukie was op 11 maart jarig mates  | Proficiat
14-03-08, 22:11
| | Citaat:
Origineel gepost door jacky den bels tja ze zei Jacky ik houd wel van wat slaan tijdens de sex aleen het probleem was we waren het op zijn hondjes aan het doen en ik denk hoe los ik dat nu weer op  ?
aha als ik een keer hard stoot knalt ze met haar kop tegen de muur dat zal ze dan ook wel lekker vinden en meteen toen ik het dacht deed ik dat resultaat was een bloedneus oja en ik moest de kamer opnieuw sauzen allemaal bloed op de muur . achteraf zei ze dat ze bedoelde wat zachte klappen op haar kont maar ja dat was te laat dus  | Dan heb je ook wel goed doorgeknald
14-03-08, 23:17
| | Citaat:
Origineel gepost door Tjer Dan heb je ook wel goed doorgeknald | ach net iets harder als normaal hahaha er moet wel wat vaart achter zitten he Tjer niet van dat flauwe werk he | 
14-03-08, 23:51
| | |
Ik hou wel van afwisseling
15-03-08, 11:39
| | Citaat:
aha als ik een keer hard stoot knalt ze met haar kop tegen de muur dat zal ze dan ook wel lekker vinden en meteen toen ik het dacht deed ik dat resultaat was een bloedneus oja en ik moest de kamer opnieuw sauzen allemaal bloed op de muur . achteraf zei ze dat ze bedoelde wat zachte klappen op haar kont maar ja dat was te laat dus  |  
__________________ Als ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest? | 
15-03-08, 11:43
| |
En Lukie   Gefeliciteerd. Hopelijk een leuke dag gehad
__________________ Als ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest? |  | | | Topic Opties | Zoek in Topic | | | | | Weergave Modus | Lineare Modus |
Post Regels
| You may not post new threads You may not post replies You may not post attachments You may not edit your posts HTML code staat Uit | | | | | Welkom! | Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord | |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:53.