![]() |
| | #1 |
| Senior Member Geregistreerd: Nov 2007 Locatie: Friesland Leeftijd: 19
Karma Power: 9 | Kick boxen Heeft iemand hier ervaring mee? Lijkt mij eigenlijk leuk om naast fitness ook kick boxen te doen! Stukje cardio. |
| | |
| | #2 |
| Super Moderator Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie Leeftijd: 42
Karma Power: 25 | sorry ikke niet dus
__________________ snoep gezond eet een dumbbell Jacky den mod Jacky's log:http://www.dutchfitness.com/f27/jacky-s-logje-214/ |
| | |
| | #3 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 21
Karma Power: 22 | mijn sportschool.. geeft het ook... tjah..ik doe het zelf niet ziet er wel geinig uit enzo... maar je ken wel blessures oplopen, en dat gaat weer tenkoste van je krachttraining, ja je gaat er wel van zweten
__________________ Proud to be a Proteine Junkie eten vreten slapen, grow like a Weed, no pain no Gain, no gain if you don't train so get your Butt to the Gym. |
| | |
| | #4 | |
| Senior Member Geregistreerd: Nov 2007 Locatie: Friesland Leeftijd: 19
Karma Power: 9 | Citaat:
Heb namelijk heel lang op Teakwondo gezeten, dus vind zulken mooi. | |
| | |
| | #5 |
Karma Power: 22 | Ja het is wel leuk enzo..ja ik lul hier eigenlijk onzin haha, want bedenk me ineens, dat als ik in de landmacht vol mee kon doen, ik ook allerlei sporten en dingen zou doen, alleen qua rust moet je eff kijken wat het beste uitkomt.
__________________ Proud to be a Proteine Junkie eten vreten slapen, grow like a Weed, no pain no Gain, no gain if you don't train so get your Butt to the Gym. |
| | |
| | #6 |
| Senior Member Geregistreerd: Oct 2007
Karma Power: 6 | Ik heb het 20 jaar geleden 3 jaar gedaan. Leuke sport maar je moet dan geen kieste krijgen in je teen ! |
| | |
| | #7 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgium Leeftijd: 29
Karma Power: 4 | Zware combi maar het is te doen
__________________ don't dream your life live your dream het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn |
| | |
| | #8 |
Karma Power: 22 | Sancaaaaa
| | |
| | #9 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007
Karma Power: 17 | Helaas geen ervaring meer, maar als je het gaat doen veel plezier alvast en laat even weten hoe je het vindt
__________________ Als ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest? |
| | |
| | #10 |
| Senior Member Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: België
Karma Power: 20 | Ik heb er ook geen ervaring mee.
__________________ Vrouwen zijn er om van te houden, niet om te begrijpen |
| | |
| | #11 |
| Super Moderator Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: belgie Leeftijd: 42
Karma Power: 25 | heej sanca was er weer
__________________ snoep gezond eet een dumbbell Jacky den mod Jacky's log:http://www.dutchfitness.com/f27/jacky-s-logje-214/ |
| | |
| | #12 |
Karma Power: 22 |
| | |
| | #14 |
Karma Power: 22 | Ja dat wel, maar je kan er ook lekker blessures mee op lopen, vooral benen.
| | |