Mis wat core werk (deadlift, abs, 1h deadlift) neckpress staat er wel bij, maar als je bij die zit merkt je core er weinig van

En een sterke core = meer liften. Ook zie ik geen rows en pullups staan. Mijn favo oefeningen !!!
In een beginners gids zou ook een advies moeten staan imo om zoveel mogelijk met losse gewichten te werken, en in het begin het beste zoveel mogelijk compounds kan doen.
Ecto, messo en endo morph zou wat uitgebreider mogen zijn qua uitleg, misschien een linkje naar wikipedia ofzo als de uitleg te ruim is.
In een voorbeeld eetschema zou ik die shakes weglaten, en alleen maar voedsel neerzetten. De shakes en poeders etc vinden ze vanzelf wel, maar dan hebben ze in iedergeval al wat basis kennis in huis hoe ze het met voedsel ipv supplementen kunnen doen. Ook zou ik de hoeveelheden weglaten, tenzij je op het eind verteld wat de kh/eiwit/vet gehaltes etc zijn in totaal. En ze natuurlijk ook verteld hoe ze kunnen berekenen wat hun basis behoefte per dag is etc.
imo kun je over deze topics het beste een samenvatting maken van dbb, en van bb.com ofzo. Echt uniek zal het in ieder geval niet worden. Maar dat is voor de sticky's ook niet nodig, voor de post die eronder staan wel